Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier er jeg på utkikk etter en reklamesang, men jeg husker ikke i hvilken reklame jeg hørte låta.

Men sangen er veldig særegen. Veldig rolig technolåt - sikkert ikke mer enn 80-90 bpm. Og det høres ut som ei dame som joiker på samisk i sangen. Jeg kan ikke minnes at det var noen tydelig tekst i sangen i hvert fall.

Noen som vet om dette? De spiller den i en spinningtime på treningsstudioet mitt, men de kunne bare si at sangen het "Calmit - track 1". Men kunne ikke finne ut noe om dette, og mistenker at det sangnavnet ikke stemmer.

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett reklamen da?

tenkte på hva som skjer i reklamen. så kanskje noen skjønner hvordan reklame det er.

Og er reklamen gammel er det i år den har vært på tv?

Skrevet

Reklamen er ikke gammel - har sett den på TV den siste måneden. Men jeg er flau over å innrømme at jeg rett og slett ikke *makter* å huske hva det var reklame for!! Neste gang jeg ser den reklamen, skal jeg jaggu bite merke i det! :frustrert:

Tror jeg er vanskelig å påvirke skikkelig med reklame. Sitter jo bare og hører på musikken, uten å legge en døyt merke til hva det reklameres for. :sjenert:

Skrevet

Tro meg det er helt normalt :ler:

jeg ser bare reklamen men vet ikke hva den er for, men har fått med meg handlingen i dem hvertfall. Synd du ikke husker hva som er i reklamen da så kunne vi kanskje ha funnet det ut.

• 1 måned senere...
Skrevet

er ikke det reklamen for polarbrød da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...