Bamse Brakar Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Som tittelen sier er jeg på utkikk etter en reklamesang, men jeg husker ikke i hvilken reklame jeg hørte låta. Men sangen er veldig særegen. Veldig rolig technolåt - sikkert ikke mer enn 80-90 bpm. Og det høres ut som ei dame som joiker på samisk i sangen. Jeg kan ikke minnes at det var noen tydelig tekst i sangen i hvert fall. Noen som vet om dette? De spiller den i en spinningtime på treningsstudioet mitt, men de kunne bare si at sangen het "Calmit - track 1". Men kunne ikke finne ut noe om dette, og mistenker at det sangnavnet ikke stemmer. Noen som kan hjelpe?
Amalie_85 Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Har du sett reklamen da? tenkte på hva som skjer i reklamen. så kanskje noen skjønner hvordan reklame det er. Og er reklamen gammel er det i år den har vært på tv?
Bamse Brakar Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2007 Reklamen er ikke gammel - har sett den på TV den siste måneden. Men jeg er flau over å innrømme at jeg rett og slett ikke *makter* å huske hva det var reklame for!! Neste gang jeg ser den reklamen, skal jeg jaggu bite merke i det! Tror jeg er vanskelig å påvirke skikkelig med reklame. Sitter jo bare og hører på musikken, uten å legge en døyt merke til hva det reklameres for.
Amalie_85 Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 Tro meg det er helt normalt jeg ser bare reklamen men vet ikke hva den er for, men har fått med meg handlingen i dem hvertfall. Synd du ikke husker hva som er i reklamen da så kunne vi kanskje ha funnet det ut.
fuzzie Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Heisann! Musikken som brukes i videoen heter Du Calmmit og er techno-låt basert på joik. Musikerne er to jenter Anna og Sofia. Sangen ligger på youtube også: http://www.youtube.com/watch?v=t_xQN6s_COw Skikkelig ok sang dette:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå