Gjest Corto Maltese Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Et enkelt eller kanskje vanskelig spørsmål...Men hva slaks drømmer har dere her inne i livet. Som dere ikke har fått oppfylt ennå. eller som dere kommer til og få oppfylt jeg har 2 drømmer 1 og sykle rundt Russland.... og dra på Interrail og nå har jeg råd til og dra på interrail i sommer så jeg er svært fornøyd at jeg ivhertfall kan få gjort 1 ting jeg har lyst og gjøre i år.
honey21 Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Min drøm er å gifte meg med kjæresten min og få to barn. Drømmen er å bli en "perfekt" familie. I tillegg håper jeg at jeg i fremtiden får en super jobb som jeg elsker.
Gjest King James Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 jeg hater og måtte si dette..men den perfekte familie eksisterer ikke andre steder en på tv
Gjest Gitte Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 (endret) Jeg drømmer verken om barn, giftemål eller familie. Jeg drømmer om en god utdannelse, som jeg tar nå, en spennende og utfordrende jobb som jeg gleder meg til å gå til hver eneste dag. Ha gode venner og god helse, en å dele hverdagen med, lange reiser til eksotiske steder, lange reiser til alle andre steder, og reiser som ikke er så lange men som gir hverdagen litt krydder. Jeg drømmer om å bo på et småbruk med hest, hunder, geiter. Jeg drømmer om å eie min egen kongepyton, og veldig gjerne en nydelig albino tigerpyton. Drømmer om at alle vennene mine, og hele min familie skal ha et godt og lykkelig liv, og at de som nå ikke har det, skal få det. Drømmer om gode karakterer på skolen, og at foten min skal bli bra snart. Drømmer om å finne drømmeleiligheten til meg og min kjære, og at vi skal fortsette å finne på spennende nye småting selv når vi møter hverdagen. og mye mye annet.. edit: Også drømmer jeg om å bli Lotto-millionær. Endret 31. mars 2007 av Gitte
Gjest StockDama Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 min drøm er vel noe ala en fotografiker/makeupartist/frisør.. da kan man sminke opp sine egne modeller, ta bilder og redigere alt selv...foto og grafiker delen er ferdig med, så bare å ta no makeup kurs og frisørkurs, som begge er på 6 mnd hver, så er det meste i boks.
Gjest Peachbud Skrevet 31. mars 2007 #7 Skrevet 31. mars 2007 Jeg drømmer om - å bli god i yrket mitt og få fast, spennende jobb etter studiene - å kjøpe hus eller leilighet. Litt mer romslig enn den 30 kvm store studentleiligheten vi har nå. Og å male og pusse opp. - å få barn sammen med samboeren min. Gleder meg også til å gå gravid. - å bli bedre kjent med venner jeg har fått i det siste. - å skrive en roman
Transe Skrevet 1. april 2007 #8 Skrevet 1. april 2007 Min drømm er å våkne om morgene, stå opp og ta på en sommerkjole og kunne gå ut til nesten hva det skulle vere. Hele året rundt.
Gjest *Tara* Skrevet 1. april 2007 #9 Skrevet 1. april 2007 jeg hater og måtte si dette..men den perfekte familie eksisterer ikke andre steder en på tv ← Det har du helt rett i. Men det er faktisk mange som tror at den "perfekte" familie eksisterer .. det er faktisk ganske mange som elsker å fortelle om sin perfekte familie, med den perfekte mannen og de alldeles perfekte barna Det er vel ikke noe som er verre å høre på ?? Mine ønsker for fremtiden er at barna mine skal klare seg fint .. og at de skal få et godt liv. Ellers ønsker jeg at hunden min lever et godt liv så lenge som mulig ...
Gjest niomi Skrevet 1. april 2007 #10 Skrevet 1. april 2007 Jeg drømmer om å bo ett år på Svalbard. Og å flytte til en liten landsby i Frankrike når jeg blir gammel. Der skal jeg og kjæresten min være kjærester, kose oss med alderdommen, sitte på kafe og drikke god vin.
fuerza Skrevet 1. april 2007 #11 Skrevet 1. april 2007 Mine drømmer -Få mange gode venner -Finne kjærligheten -Få jobb og utdanning jeg trives med og er sukessfull i -At mine venner og familie er lykkelig -God helse
Sukkersøta Skrevet 1. april 2007 #12 Skrevet 1. april 2007 Har aldri hatt noen konkrete drømmer eller mål i livet mitt. Akkurat nå er min drøm å få det godt, kjenne glede... Ha det godt. Vil kjenne glede over småting... Håper det kommer snart.... Ellers en kjæreste da...
Liana Skrevet 1. april 2007 #13 Skrevet 1. april 2007 Min drøm er allerede oppfylt...jeg har en uerstattelig flott mann og 3 nydelige friske barn...det er alt jeg har drømt om...
IsaCathrine Skrevet 1. april 2007 #14 Skrevet 1. april 2007 Jeg drømmer om å få en mann og noen barn! Det er min eneste drøm og meningen med livet!
Gjest Eir Skrevet 2. april 2007 #15 Skrevet 2. april 2007 Å eie min egen bolig, helst ett småbruk. Å få utgitt noen av bøkene mine.
momo Skrevet 2. april 2007 #16 Skrevet 2. april 2007 Jeg er heldig og har verdens beste mann og datter og når som helst kommer barn nr 2. Men min store drøm må vel være og få god helse. Eller ihvertfall mye bedre.
Gjest Vampyra Skrevet 2. april 2007 #17 Skrevet 2. april 2007 Min drøm er å gifte meg med drømmemannen og få to eller tre barn. Jeg og drømmemannen skal ha gode jobber og tjene godt, slik at vi slipper å bekymre oss over økonomi. Jeg drømmer også om å reise masse og det oppfyller jeg litt og litt hvert år
Lillemor Gull Skrevet 2. april 2007 #18 Skrevet 2. april 2007 Det har du helt rett i. Men det er faktisk mange som tror at den "perfekte" familie eksisterer .. det er faktisk ganske mange som elsker å fortelle om sin perfekte familie, med den perfekte mannen og de alldeles perfekte barna Det er vel ikke noe som er verre å høre på ?? ← Nei, jeg synes det er verre å høre på syting. Synes det er fint når folk faktisk er fornøyde. Mine drømmer er ganske standard, utdanne meg, få en interessant og meningsfull jobb, hus, barn osv. Og litt annet jeg gjerne vil ha gjort før jeg er ferdig med livet.
Top Gun Skrevet 3. april 2007 #19 Skrevet 3. april 2007 (endret) Jeg drømmer om å flytte til USA og bo der fast med muligheter til å reise mye hjem til Norge på forretningsreiser. Slippe unna de høye skattene og all tvangen og misunnelsen som er her, samt bo i en skyskraper på Manhattan med utsikt over andre skyskrapere og Statue of Liberty. Dessuten har jeg lyst til å sette sammen et fly-byggesett og ta flylappen. Jeg har også lyst til å hoppe i fallskjerm og fly i hanglider. Endret 3. april 2007 av Top Gun
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå