kitekatt Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 har fått 2 stk for den saks skyld til jul, men vet ikke helt hvordan jeg skal bruke de på han. armene blir jo bare, så tynn genser under blir kanskje kaldt...men de er jo også i dunmateriale og boblemateriale (en av hver) så tykk genser under vil bli for varmt! Er det ikke tida for å bruke slikt nå? Hvordan løse dette? Vil gjern efå brukt de før de blir for små også...
kitekatt Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. mars 2007 Boblevester til en toåring er jo utrolig unødvendig- men når du først har fått dem i gave, så synes jeg du bør bruke dem. ← Ja ikke sant? okei...til bruk midt på dagen er vel det ok...
14062003 Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 Vi har brukt boblevest ganske mye til 2åringen også da det var 1 år. På vinteren har vi body, genser og ullgenser under. På våren blir det body og genser. Gubben i hus er også veldig glad i sin dunboblevest. Han sier at man sjelden blir kald på armene. Men at boblevesten holder de viktige tingene varme (hjerte, mage og sånt).
Myrthel Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 Akkurat som deg - har jeg "problemer" med boblevester. Det gjelder også meg selv. Fryser alltid på ermene..... Vi har også fått noe vester oppigjennom årene - men de blir sjelden brukt. De eneste gangene jeg syntes de er kjekke, er når det er så varmt at ungene vil leke ute i bare genser, og jeg synes det er litt skarp luft. Da er det greit og "tilby" ungene en vest...... De blir fornøyde - og jeg blir fornøyd
Grooo Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 Propellen fikk også boblevest til jul, i størrelse som ville passet henne fra rundt sju måneder. Har aldri blitt brukt.
Ottine Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 Har også fått i gave... Hadde nok ikke kjøpt selv.. Men nå bruker snuppa på 1 1/2 år det av og til, og da har jeg som regel på henne ei strikkejakke over body også vesten. Hun blir jo utrolig tøff med den, da...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå