Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når du er ute og reiser (båt/fly), hva pleier du alltid å kjøpe på tax-free (av kosmetikk-produkter)? Noe du bare ha og ikke gå tom for.

edit: spesifiserte spm. litt. ;)

Endret av lillesky
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper alltid mascara og Lait Corporel bodylotion fra Biotherm. Som oftest kjøper jeg en parfyme, og ved behov (det vil si når det er tomt eller jeg vil ha noe nytt) kjøper jeg også annen sminke. Sist jeg reiste kjøpte jeg mascara, bodylotion, øyenskygge og eyeliner.

Skrevet

Lait Corporel bodylotion fra Biotherm, mascara, håndkrem, parfyme og chanel øyenskygge paljett.

Skrevet (endret)

Jeg kjøper alltid med meg mascara fra lancome(hypnose) og parfyme om jeg trenger det :)

Endret av linky
Skrevet

YSL touche eclat. Og så blir det ofte parfyme, mascara og kanskje en lipgloss.

Skrevet

Jeg kjøper alltid sminke, røyk, og flaskevin :rosaengel:

Gjest Deception
Skrevet

Jeg reiser via utland ca. en gang pr. måned, og det er ingenting jeg "må" ha hver gang. Dessuten er ikke prisene så veldig imponerende hvis man faktisk setter seg ned og sammenlikner. Det jeg ofte kjøper, er en flaske til barskapet (samlingen), og gjerne sigaretter på oppdrag.

Skrevet

Jeg kjøper ofte sigaretter for andre, ei flaske vin eller sprit og mascara. Men det er ikke noe jeg alltd må ha.

Gjest Vampyra
Skrevet

Jeg er utenlands 1-3 ganger i året, og som oftest blir det mascara (loreal double extension) som alltid er med. Ellers blir det vin/spritkvote og som oftest en parfyme.

Skrevet

Jeg kjøper alltid ny parfyme - selv om jeg ikke trenger det. :ler: Har dilla...

Skrevet

Synes det er lite å spare på taxfree, bortsett fra sigaretter og alkohol da.

Parfymeri-varer kjøper jeg mye billigere på nett.

Men kjører jeg charter med forhåndsbestilling, pleier jeg å kjøpe Guerlain Terracotta powder m/kost. Pleier å være veldig god pris på det settet.

Men ofte rasker jeg med meg et eller annet likevel da .. ;)

Gjest StoreSky
Skrevet

Bailys, rødvin, og sigaretter til andre. Noen ganger vodka.

Skrevet

Biotherm bodylotion og dusjsåpe...har gått over til den m oransje flaske nå, nydelig... også veldig ofte mascara og deo.

Skrevet

Tenkte mest på hva dere kjøper av velvære-produkter. Er jo på velvære-forumet. ;)

Skrevet

Biotherm Lait Corporel, Dior Addict 2 parfyme :hjerte: , YSL touche eclat, og DiorShow mascara.

Skrevet

Synes faktisk det er en del å spare på å kjøpe sminke og parfyme på tax free. Kjøpte mascara (Hypnose) sist jeg reiste som jeg betalte 165 kr for, mot 230 i parfymeri. Sjekket akkurat prisen på en parfyme jeg ønsker meg (Addict 2), den koster 419 kr for 50 ml på Gardermoen. Litt usikker på hva den koster her hjemme, men vil tippe at jeg får 30 ml for den prisen. Med tanke på hvor mye sminkeprodukter jeg kjøper sparer jeg ganske mange hundrelapper i året på å kjøpe på tax free.

Skrevet

Lait Corporel fra Biotherm, mascara fra Chanel, Idealist Skin Refinisher fra Estée Lauder og Jean Paul Gaultier Classique. Ellers plukker jeg gjerne med meg litt annen sminke fra Chanel, Shiseido eller lignende - noen merker lønner det seg absolutt å handle taxfree!

Skrevet

Jeg bruker også Biotherm, Lait corporel, så den kjøper jeg stortsett alltid + at jeg kjøper Clarins hand and nail treatment cream som jeg også liker veldig godt!

Skrevet

Pleier alltid å kjøpe foundation, selv når jeg ikke trenger ny (liker å teste ut nye :sjenert: ), også kjøper jeg som regel sesongens make up. Om sommeren blir det alltid solpudder, lipgloss, øyenskygge. Jeg har make up dilla, liker å teste ut nye ting, så jeg klarer aldri å gå gjennom tax free uten å kjøpe noe :)

Gjest Fjellsippa
Skrevet

På Gardermoen blir det et eller annet fra L'occitane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...