Philippa Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Er fortsatt på jakt etter den perfekte parfyme... Bruker for tiden Be Delicious. Den liker jeg godt, men vil gjerne ha en parfyme til. I det siste har jeg prøvd mange forskjellige, og liker Addict 2 og Bright Crystal. Andre anbefalinger innenfor samme sjanger? (Sist jeg spurte ble je anbefalt noen fra Burberry og Red Delicious, men de var ikke gode på meg).
chanell Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Jeg var faktisk å prøvde på meg bright crystal og addict 2 i dag, de har vært to alternativer for meg til neste kjøp. Bright crystal synes jeg bare luktet blomster, savnet en litt varmere tone i den, så jeg har nå utelukket den. Men synes nok at addict 2 luktet mye bedre, men skal prøve den en gang til før jeg bestemmer meg. Har fra før DKNY be delicius og gucci envy mee, som er gode parfymer til daglig bruk.
Rosenrød Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Jeg har også Be Delicious og Envy Me. Liker også godt Miss Dior Cherie til hverdags. Til kveldsbruk liker jeg Prada og Jaîpur.
Mischa Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Jeg prøvde den nye til Kenzo i går ... den rare flasken Den luktet utrolig godt!
trulta_ Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 (endret) Hva med Dolce & Gabbana The One?? Endret 1. april 2007 av trulta_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå