Gjest ice Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Hei! Er det noen her som kan anbefale hva slags sjokolade jeg kan bruke i en slik "hjemmesjokoladefontene"?? Jeg vil gjerne ha en type lys sjokolade som ikke smaker så mye kakao men "vanlig" sjokolade.... Noen som kan hjelpe??
*Emma* Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 (endret) De har både lys og mørk sjokolade hos www.sjokoladefossen.no Endret 31. mars 2007 av *Emma*
Gjest ice Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Der er de utsolgt, og jeg trenger det innen 12. april............hjelp!!
Gjest ice Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Er det ingen som kan hjelpe?? Har hørt jeg kan bruke vanlig sjokolade, men at jeg da bør blande i litt olje??? Stemmer dette?? Noen som vet blandeforhold kanskje??
Scheherazade Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 Hvor bor du da? Etter hva jeg forstår, bør sjokoladen være av god kvalitet, og det virker som om mange satser på belgisk sjokolade fra Callebaut. Tipper du kan spørre i en fin sjokoladebutikk? Ellers, hvis du bor i Oslo, PALS i Pilestredet selger store poser av denne sjokoladen.
Gjest ice Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 Hvor bor du da? Etter hva jeg forstår, bør sjokoladen være av god kvalitet, og det virker som om mange satser på belgisk sjokolade fra Callebaut. Tipper du kan spørre i en fin sjokoladebutikk? Ellers, hvis du bor i Oslo, PALS i Pilestredet selger store poser av denne sjokoladen. ← ÅÅåååå, høres ut som om du er den reddende engel!! Jeg bor ikke i oslo, men skal nå klare og komme meg dit!!!!!! Å nå ble jeg glad TAKK!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå