Gå til innhold

Male/pusse opp gangen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å få pusset opp gangen. Jeg liker egentlig ikke å pusse opp sånn selv, men jeg har noen lillesøstre som kanskje kunne tenkte seg jobben. Det er en avlang entre, med panel ca. 1 m i høyden, resten tapet. Jeg tenkte i første omgang bare se hvordan det blir med å sparkle og male litt. Jeg betaler selvfølgelig utstyr o.l. Tror ikke det skulle ta mer enn et par dager, men er veldig usikker på hva som må gjøres egentlig. Så alt med forbehold!

Hva kunne en grei betaling være for ei jente på 17 (evt. 15 - ikke sikkert hun vil :) ) for denne typen arbeid i sommerferien?

Videoannonse
Annonse
Gjest Thalassa
Skrevet

det spørs vel om hun skal gå på akkord eller få timesbetalt, ja eller bare en sum og så gjøre seg ferdig når hun føler for det..

Det må sikkert noen strøk med maling til, hvis det er en mørk farge på vegg og panel må du regne med 3-4 strøk. 4 på panel.

Hvis du skal ha lys farge på lyst så trenger du kanskje bare 2 strøk oppe og 3 nede tenker jeg. En uke? Hvis du har lister som skal males vil det ta enda lengre tid.

Jeg synes ikke 1500-2000 kr høres for mye ut..

Skrevet

hva ville du selv ha godtatt som betaling for en slik jobb? du burde ikke gi mindre enn du selv ville ha krevd iallefall. selv om hun "bare" er en ungdom!

Skrevet

Godt poeng, Menninni. Er ganske enig i det som er foreslått her, hva ville jeg selv godtatt liksom? Skal vurdere det litt, det Thalassa kom med er noe i den retningen jeg hadde tenkt. Takk for innspill!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...