Branna Skrevet 16. september 2007 #101 Skrevet 16. september 2007 Det sier du bare fordi du selv er pur ung. Kjenner ikke dem, men har fulgt med deg her inne og du virker ikke mye moden. Nei, jeg sier det fordi jeg tror på at man må kjenne personer før man kan dømme dem eller avfeie dem som "latterlige".
Gjest Elize Skrevet 16. september 2007 #102 Skrevet 16. september 2007 Jeg er nå 21 og han er 22. Vi har vært sammen i 2år og 4mnd. har vært forlovet siden sankthansaften, 3mnd. Når vi gifter oss i 2010 (dato og mnd er ikke riktig helt bestemt) har vi vært sammen i nesten 5,5år. Vi er da 24 og 26år.
Egwene Skrevet 16. september 2007 #103 Skrevet 16. september 2007 Når vi gifter oss er jeg 30 og mannen 36
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2007 #104 Skrevet 16. september 2007 Vi er 20 og 40 når vi gifter oss.
Gjest nextlife Skrevet 16. september 2007 #105 Skrevet 16. september 2007 Sitter å leser gjennom tråden her, mye stygt fra noen gjester. Jeg tenker at poenget med et slikt forum må være erfaring,-og meningsutvekslig (saklig)blandt mennesker som er i samme situasjon, ikke usaklig skittkasting. Det mennesket som "hadde fulgt med Branna her inne, og synes hun virker umoden" burde faktisk ha vært utestengt fra hele KG Klart man kan diskuterer, og være uenig, men la oss heller være enig om å være uenige da, og heller prøve å overbevise andre om at vår mening er den beste, men på en saklig måte. Så, Branna og dere andre, jeg leser innleggene deres med stor interesse og lærer mye lurt av dere, selv om jeg er ei "gammel" brud i et "gammelt" forhold. Håper dere ikke tar dere nær av slike idiotiske kommentarer, men sender dere en trøsteklem likevel
Branna Skrevet 17. september 2007 #106 Skrevet 17. september 2007 Sitter å leser gjennom tråden her, mye stygt fra noen gjester. Jeg tenker at poenget med et slikt forum må være erfaring,-og meningsutvekslig (saklig)blandt mennesker som er i samme situasjon, ikke usaklig skittkasting. Det mennesket som "hadde fulgt med Branna her inne, og synes hun virker umoden" burde faktisk ha vært utestengt fra hele KG Klart man kan diskuterer, og være uenig, men la oss heller være enig om å være uenige da, og heller prøve å overbevise andre om at vår mening er den beste, men på en saklig måte. Så, Branna og dere andre, jeg leser innleggene deres med stor interesse og lærer mye lurt av dere, selv om jeg er ei "gammel" brud i et "gammelt" forhold. Håper dere ikke tar dere nær av slike idiotiske kommentarer, men sender dere en trøsteklem likevel Tusen takk! Jeg tar meg ikke så lett nær av ting, så det går helt fint
Lilah Skrevet 17. september 2007 #107 Skrevet 17. september 2007 Min kommende mann er 24 og jeg er 23, vi gifter oss 6. oktober. Vi har da vært sammen et år og forlova siden 26. mai. og blåser en laaang marsj i at folk syns det er for tidlig
Gjest Gjest_estrella84_* Skrevet 18. september 2007 #108 Skrevet 18. september 2007 Vi vil være 25-26 og 27-28 år. (Nå er vi 23 og 25)
Gjest Linn24 Skrevet 18. september 2007 #109 Skrevet 18. september 2007 Ikke ekstremt, bare latterlig!! nei vettu hva, sånn kan du vel ikke si.
Gjest Januarbrud08 Skrevet 20. september 2007 #110 Skrevet 20. september 2007 Sitter å leser gjennom tråden her, mye stygt fra noen gjester. Jeg tenker at poenget med et slikt forum må være erfaring,-og meningsutvekslig (saklig)blandt mennesker som er i samme situasjon, ikke usaklig skittkasting. Det mennesket som "hadde fulgt med Branna her inne, og synes hun virker umoden" burde faktisk ha vært utestengt fra hele KG Klart man kan diskuterer, og være uenig, men la oss heller være enig om å være uenige da, og heller prøve å overbevise andre om at vår mening er den beste, men på en saklig måte. Så, Branna og dere andre, jeg leser innleggene deres med stor interesse og lærer mye lurt av dere, selv om jeg er ei "gammel" brud i et "gammelt" forhold. Håper dere ikke tar dere nær av slike idiotiske kommentarer, men sender dere en trøsteklem likevel Signerer denne!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå