Gå til innhold

Hvor gamle er dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi kommer til å være 28 og 29 når vi gifter oss :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Både jeg og min kommende mann er 25 år, men blir 26 til høsten. Vi er første par ut til å gifte oss i vår vennekrets ;)

Når vi gifter oss er jeg 18.. Han er 22 da:)

Jeg er 17 nå, og han 21 :rødme:

Skrevet
Når vi gifter oss er jeg 18.. Han er 22 da:)

Jeg er 17 nå, og han 21 :rødme:

Oi... og jeg trodde vi var tidlig ute, som begge er 20...

Skrevet
Oi... og jeg trodde vi var tidlig ute, som begge er 20...

Du er tidlig ute, jeg er bare ekstrem :engel:

Skrevet
Du er tidlig ute, jeg er bare ekstrem :engel:

Ikke ekstremt, bare latterlig!!

Skrevet
Ikke ekstremt, bare latterlig!!

Så godt at alle har forskjellige meninger da:)

Skrevet

Vi er desidert sist ut i både familie og vennekrets (alle hadde gitt opp å se oss gift) Jeg er 37 og han er 43,vi har snart 18 år som forlovet :rødme:

Skrevet
Vi er desidert sist ut i både familie og vennekrets (alle hadde gitt opp å se oss gift) Jeg er 37 og han er 43,vi har snart 18 år som forlovet :rødme:

Da vet du at forholdet vil iallefall vare når dere gifter dere, hvis dere alt har vært sammen i 18 år(sikkert mer, siden du skriver dere har vært forlovet i 18 år?) :-D

Skrevet
Da vet du at forholdet vil iallefall vare når dere gifter dere, hvis dere alt har vært sammen i 18 år(sikkert mer, siden du skriver dere har vært forlovet i 18 år?) :-D

Hadde ikke kjent hverandre lenge da vi forlovet oss, ca 2 1/2 mnd :fnise:

Men du har rett, vi har testet ut hverandre i rikt monn, og kjenner hverandre inn og ut. Vi har vært gjennom mye, føler at " de gode og de onde dagene" er vel utprøvd, og gjennomført med glans :jepp:

Skrevet
Så godt at alle har forskjellige meninger da:)

Finnes ikke mange som ikke synes slikt er rett og slett latterlig.

Skrevet

Kjenner du dem? Jeg synes ikke man kan uttale seg med rette om noen er for unge til å gifte seg eller ikke, i hvert fall ikke kalle det latterlig, med mindre man kjenner personene først. Noen er rett og slett veldig modne for alderen, og i stand til å ta det valget om man vil leve resten av sitt liv med den man elsker. Andre er det ikke. Men det kan man ikke vite uten å kjenne personene godt.

Skrevet
Kjenner du dem? Jeg synes ikke man kan uttale seg med rette om noen er for unge til å gifte seg eller ikke, i hvert fall ikke kalle det latterlig, med mindre man kjenner personene først. Noen er rett og slett veldig modne for alderen, og i stand til å ta det valget om man vil leve resten av sitt liv med den man elsker. Andre er det ikke. Men det kan man ikke vite uten å kjenne personene godt.

Det sier du bare fordi du selv er pur ung. Kjenner ikke dem, men har fulgt med deg her inne og du virker ikke mye moden.

Skrevet

Vi er begge 22 nå og er 23 når vi gifter oss. Ble forlova 17.juni 07 :rødme:

Skrevet
Det sier du bare fordi du selv er pur ung. Kjenner ikke dem, men har fulgt med deg her inne og du virker ikke mye moden.

Før du skal være så veldig voksen og kritisere andre for valg de selv tar,så kanskje du skal se på det du skriver også!? Vet du i det hele tatt hva "pur" betyr? Det betyr 'bare' det skjønner du,som i at; 'noen gjør noe på pur faen'='noen gjør noe på bare faen". Så setning at Branna bare selv er pur ung,blir litt rar i grunn :fnise: Trudde du som er så "voksen" burde vite bedre :skratte:

Skrevet

Men da får jeg vel bare leve med det, at "alle" synst jeg er latterlig? Jeg tror jeg overlever. Har overlevd frem til nå, og trust me, jeg har opplevd mye dritt fra dere som skal være voksne..og nå snakker jeg ikke om kommentarer på nett, men "ute i virkeligheten".

En blir vel aldri for voksen til og være slem mot andre? :sjenert:

Skrevet

Jeg vil si meg enig med branna og jeg er passert 27.

Gjest Bokmålsordboka
Skrevet
Før du skal være så veldig voksen og kritisere andre for valg de selv tar,så kanskje du skal se på det du skriver også!? Vet du i det hele tatt hva "pur" betyr? Det betyr 'bare' det skjønner du,som i at; 'noen gjør noe på pur faen'='noen gjør noe på bare faen". Så setning at Branna bare selv er pur ung,blir litt rar i grunn :fnise: Trudde du som er så "voksen" burde vite bedre :skratte:

Vet du, SynneMarie, hva pur betyr?

Pur betyr ren, ublandet, ekte, men kan også betyr svært. Pur ung betyr svært ung, og det Gjest skriver blir ikke det minste rart.

Dette står i Bokmålsordboka.

ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving)

pur pur a1 (gj fr fra lat.) ren, ekte, ublandet det p-e gull / den rene og p-e sannet / gjøre noe av p- djevelskap / adv: svært, helt p- ung

Kanskje du bør undersøke om det du skriver er korrekt før du kommentere andres ordvalg neste gang, SynneMarie.

Skrevet
Vet du, SynneMarie, hva pur betyr?

Pur betyr ren, ublandet, ekte, men kan også betyr svært. Pur ung betyr svært ung, og det Gjest skriver blir ikke det minste rart.

Dette står i Bokmålsordboka.

Kanskje du bør undersøke om det du skriver er korrekt før du kommentere andres ordvalg neste gang, SynneMarie.

Klikkpet ut fra ordboka;

pur (gj fr fra lat.) ren, ekte, ublandet det p-e gull / den rene og p-e sannet / gjøre noe av p- djevelskap /

Skrevet

Så ikke no om at pur betyr svært ,men om det stemmer så beklager jeg isåfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...