Gå til innhold

Hvor gamle er dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 30 og han 36 når vi gifter oss neste år. Vi har vært sammen siden høsten 2004

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Vi kommer til å være 26 når vi gifter oss neste år. Vi er foreløpig også de første i vennegjengene våre som gifter seg (har en annen venninne som var gift før vi ble kjent, men ellers ingen). Det føles på en måte ungt, siden vi er først ute hos oss, men når jeg ser at vi faktisk kommer til å være 26, føles det absolutt ikke seint.

Skrevet

Han 29 og jeg 28, vært sammen i 14 år. Oj er det blitt så mange år alt! ja ja på tide da :kose:

Skrevet

Vi er er begge 35, og skal gifte oss i august. Da har vi vært sammen i 5 år. :bryllup:

Skrevet

Vi er begge 29 på den store dagen...men fyller 30 senere i år...har vært sammen i ti år og har to barn... og jeg sa vel klart fra at blir jeg ikke gift innen jeg er 30 kan vi bare glemme det...he-he rekker nå det da! :ler::bryllup::hjerte::hjerte:

Skrevet

Vi skal gifte oss 09.08.08 og da er jeg 20 og han er 22. Da har vi vært sammen i 4 år og forlovet i 3:)

Skrevet

Jeg fyller 25 tre dager før bryllupet, mannen er 27.

Vi trodde også vi ble første i vennegjengen, men så viser det seg at vi blir slått på målstreken av en kamerat av mannen som gifter seg helgen før oss. :ler:

Skrevet

jeg er 25 og han er 24 :sjenert: vært sammen i 3 år og forlovet i 8 mnd da :)

Skrevet

jeg er 23 og han 25 når vi gifter oss i sommer. Da har vi vært sammen i ca 8 år.

Skrevet

Jeg hadde vært 35 hvis hun hadde svart ja :grine:

Skrevet

Jeg er 31, han er 35. Vi har vært sammen i 3 år.

Skrevet (endret)

...

Endret av jente 79
  • 1 måned senere...
Skrevet

Han har akkurat fylt 29 mens jeg blir 26 litt senere på sommeren.

Vi har vært sammen litt over 5 år.

Skrevet
Ser ut til at jeg er yngst, ja ;P

Jeg er 21 og han er 26. Vi gifter oss til sommeren, etter 1 års forlovelse og ca to år som samboere.

Der slår vi dere, vi er begge 20 når vi gifter oss i september. :) Har da vært sammen i 3 1/2 år og vært forlovet i 2 år. Har også bodd sammen i litt over 1 1/2 år.

Skrevet

Vi er 33 begge to og har vært sammen i 15 år.

Skrevet

Vi ble nylig forlovet, men har ikke satt noen dato annet enn at bryllupet blir om ca 2-3 år. Hvis vi gifter oss om 2 år, så har jeg rukket å bli 28, og han 32.

Skrevet

Jeg er 25 år og han er 28 år når vi gifter oss neste år. Og er andre par ut i vår vennekrets, da de gifter seg to måneder før oss (de er da 24 og 26 år)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...