Gå til innhold

Hvor gamle er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både jeg og min kommende mann er 25 år, men blir 26 til høsten. Vi er første par ut til å gifte oss i vår vennekrets ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg blir 25 om en uke, og sambo blir 28 til høsten..

Skrevet

Jeg er 26 (straks 27 :) ) og forloveden 30 :)

Skrevet

Jeg er 28 og han 37.

Skrevet

Når vi gifter oss kommer jeg til å være 26 år og forloveden 31. (Er i dag 23 og 28).

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Når vi gifter oss til neste år, kommer jeg til å være 23 og kjære 32. Utrolig nok er vi de første som gifter i venneflokken, vi og :overrasket:

Skrevet

Jeg kommer til å være nesten 25 år og mannen 28 år når vi gifter oss.

Skrevet (endret)

Jeg er 33, blir 34 til høsten, han er 38. Vært i lag i 12 år så jammen meg på tide :sjenert:

Endret av Anneb
Skrevet

Vi kommer begge to til å vaere 27 når vi gifter oss til neste år.

Skrevet

Han er 30, jeg er 26.

Møtte en for en tid tilbake som mente vi var aaaalt for unge. Alle vennene hans som giftet seg så unge var nå skilt. Hva er det å si?!? ÅÅÅÅ, jeg ble så irritert!!! :sur:

Han var sikkert bare misunnelig!!! ;)

Skrevet

Når vi gifter oss kommer jeg til å være 26, han 29. Wow, det hørtes plutselig "gammelt" ut. Er jeg blitt så stor! :sprettoy::briller2::Hehe:

Skrevet

29 og 33. Skulle ønske det var for LENGE siden!!!

Skrevet

Han er 26 og eg er 28 når me giftar oss 11.08. Gler meg :klem:

Skrevet

Når vi gifter oss er jeg 28, og han 34. Da har vi vært sammen i 10 år :hjerter_rundt:

Skrevet

Vi er begge 31år når vi gifter oss til sommeren. Har vært kjærester siden vi var 16 år gamle, så det begynner å bli på tide.

Skrevet

Når dagen kommer er jeg 30 (jeg blir 31 2 mnd etter) og han har akkurat rukket å fylle 30 noen dager før :) Vi har også vært forlovet i 10 år da, så nå er tiden inne ;)

Skrevet

Jeg blir 24 til sommeren, samboeren min er 27. Vi har vært sammen i fire år :)

Skrevet

Jeg er 24 og han er 25. Har vært sammen i litt over 6 1/2 år på den store dagen.

Vi er de første i venneflokken til å gifte oss, og det er veldig koselig, for alle vennene våre er jo kjempespente!

Og det morsomme er at flere har fulgt vårt eksempel i år, så neste år følger mange etter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...