Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Gi ham en «anal-lyse» "Oral-anal stimulasjon som involverer slikking, kosing eller gjennomtrenging med stiv tunge i analinngangen, skal føles bra (for begge kjønn). Dette er fordi området er svært følsomt og har mange nerver konsentrert rundt seg. Hvis du er bekymret for bakterier eller kjønnsykdommer, eller du generelt synes det er ekkelt, legg noe tynt mellom området og munnen din..." Hm, noen som har prøvd ut dette?
Gjest Luci Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Neste gang skal jeg bruke plastfolie over rompa hans!
Gjest Reven Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 (endret) Du flirer du, Luci, men plastfolie /tynn latex blir faktisk brukt til det formålet rundt om i verden. Ikke primært pga tarmbakterier, men for å hindre HIV-smitte Endret 30. mars 2007 av Reven
Gjest Luci Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 Du flirer du, Luci, men plastfolie /tynn latex blir faktisk brukt til det formålet rundt om i verden. Ikke primært pga tarmbakterier, men for å hindre HIV-smitte ← Dèt er jo greit, men nå pleier jeg jo ikke å slikke tilfeldige mennesker i ræva heller da. Var bare akkurat i sammenheng med rompa til kjæresten min det virket litt absurd..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå