Wonders Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Jeg får stadigere invitasjoner fra kjennte og ukjennte via disse sidene på nettet som WAYN, TAGGED, Facebook osv. Jeg har skjønnt såpass at det er sidene selv som oppfatter hvem vi mailer med, å sniksender mail som om din venn har invitert deg. Det har vennen aldrig gjort. Og dermed blir jeg irritert på å ikke få gå på nettet i fred uten at andre skal bli kanskje spammet av meg, om jeg gikk inn på en sånn side. Jeg blir skeptisk når de vil ha min mailadresse -SAMT passordet dit. Jeg lukker siden å sletter mailen. Av hensynsmessige årsaker får jeg heller ikke være på msn da jeg har fått 2 virus og blitt hacka, så eneste jeg er på er my space som vises på linken under. Der kan man legge ut info og bilder uten at andre på mailinglista di ikke blir dusja ned med møkka-reklame!!! Er det flere firma som faker invitasjoner som dere vet om elle?
Smigul Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Jeg lukker siden å sletter mailen. Ja det er vel hele kluet at hvis du er utsatt for spam så er tabben i det hele tatt å ÅPNE mail eller nettside dette kommer fra.....
Cata Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Niks. Får en del annen spam men har ikke lagt merke til de der. (Men har et effektivt spamfilter så mesteparten siles ut uansett.)
Gjest beekeeper Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 Jeg har fått masse spam etter at jeg registrerte meg på myspace jeg da.. Men det er ikke invitasjoner, det er "enlarge your penis" og "2 more inches" osv..
Gjest Gitte Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 Jeg har fått mange av de TAGGED-mailene. Blir tullete av de, og faktisk litt irritert. Facebook også, men der er det faktisk venner som har sendt mail, og jeg har sagt ifra at jeg ikke er interessert i å melde meg inn på sånne steder, og da sender de ikke igjen. Men de tagged-greiene plager meg litt.
Wonders Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2007 (endret) Vennene dine har IKKE invitert deg. Det er det som er cluet. Tagged oppfatter at dere to venner sender mail til hverandre og dermed tar tagged seg friheten å sier din venn har invitert deg. Ikke hat dine venner, bare ikke klikk deg inn på dette, for da gir det seg ikke. Endret 31. mars 2007 av M.P
Smigul Skrevet 31. mars 2007 #7 Skrevet 31. mars 2007 Desverre folkens så er dette prisen en må betale for å regge seg på mange steder på nettet. Leverandør skal leve "selv om dette er gratis", så da er konsekvensen at man blir spammet med masse drittmail
Gjest Gitte Skrevet 31. mars 2007 #8 Skrevet 31. mars 2007 Vennene dine har IKKE invitert deg. Det er det som er cluet. Tagged oppfatter at dere to venner sender mail til hverandre og dermed tar tagged seg friheten å sier din venn har invitert deg. Ikke hat dine venner, bare ikke klikk deg inn på dette, for da gir det seg ikke. ← hmm... sist jeg snakket med ei venninne som har profil på facebook, sa hu at hu hadde sendt en mail med "inviter en venn" eller noe til min mail. Så jo, i noen tilfeller har vennene mine invitert meg.
Lizzie123 Skrevet 31. mars 2007 #9 Skrevet 31. mars 2007 Jeg har fått mail både fra facebook og tagged, men jeg er jo allerede registrert der, og de som inviterer meg som venn har faktisk gjort det. Men hadde de ikke gjort det, tror jeg nok jeg hadde blitt litt irritert. Altså hvis jeg tror de vil ha meg som venn, men så vil de egentlig ikke det. Huff, dette ble rotete
Gjest StockDama Skrevet 31. mars 2007 #10 Skrevet 31. mars 2007 jeg orker ikke åpne de engang, bare blocker adressa og sletter mailen
Wonders Skrevet 23. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. april 2007 Har prøvd å blokkere, men jeg får stadig nye mail derfra. Vel, man kan bli hacka den som vil for meg. Jeg har hatt min del av kaka, for å si det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå