Sagitarius 78 Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Jeg skal ikke lage noen høytidelig fest. Men vil overraske han med å invitere de han og vi har mest med å gjøre, ca 10-12. Han skal ikke vite noe, og det skal være en morsom fest. Vil invitere folk med en sprek invitasjon, men han blir jo ikke noe rundt tall så vil ikke lage for mye tjohei heller. Tenkte litt på om jeg skulle lage et tema i festen, men jeg vet isåfall ikke hva slags. Skal jo ikke være så komplisert heller, men det er gøy å lage litt ut av det og samtidig. Typen min digger bobler og 50 og 60 talls klær. Kanskje det kunne vært et tema? Noen som har noen tips? Og måter vi kan overraske han på. Blir kjempeglad hvis noen har noen gode tisp og innspill
Sluagh Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 En 50-talls fest er jo veldig artig, du kan lage invitasjoner med litt 50-talls preg og be folk kle seg deretter. Hvis du skal ha festen hjemme kunne du jo eventuelt sjekket om det er mulig å leie en jukebox for en rimelig penge, sette litt preg på festen! Spille 50- og 60-talls musikk, drikke brus fra flaske med sugerør Jeg mener det er et supert tema. Finnes mange typiske 50- og 60-talls tegninger/bilder/plakater på nett som kan printes ut til pynt på vegger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå