Gjest nysgjerrig:S Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Okay jeg lurer på om det er noe andre praksiserer?? at han ligger inni deg mens dere ligger helt rolig og bare koser.. tenner på det jeg. er jeg litt freaky??
Gjest gjest_mitro Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 <ironi på> Ja du er helt freaka ut. Selvfølgelig skal man holde på som gale til utløsning slik at man kan rulle fornøyd av når man er ferdig. Kosing får man gjøre med klærne på. <ironi av> Jeg synes det du skriver må være noe av det deiligste som er...Fortsett med det! Mitro
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 Det er vel ikke freaky. Jeg er så forelska i en, og sex med han ligner ikke på sex jeg har hatt før i det hele tatt... og noe av det som er utrolig godt er at det ikke skal noe til, nesten ikke noe bevegelse i det hele tatt og likevel er alt så godt at jeg tror nesten jeg skal dø der og da. Uff burde ikke tenke på det fordi jeg ikke kommer til å se han på ei stund. Men rolig sex eller å nesten bare ligge der kan være så bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå