Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

For min del synes jeg sex og mat absolutt ikke har noe i nærheten av hverandre å gjøre. Jeg synes det rett og slett er ekkelt, og heldigvis synes partneren min det samme.

Må inrømme at jeg nok har prøvd krem varianten i mine yngre dager, men det ble mer latter enn sex den gangen :ler:

Hvor mange her inne synes det er ophissende å kombinere sex og mat? Slikke krem eller andre ting av partnerens kropp o.l. ?

Videoannonse
Annonse
Gjest DyneTryne
Skrevet

Etter å ha sett hot shots, er det ganske så turn-off.

Med mindre det hvite inni påskeeggene hadde blitt brukt til sugemiddel. Slafs!

Gjest Gjest
Skrevet

Må si meg enig med George Costanza jeg :)

Skrevet
Må si meg enig med George Costanza jeg :)

:ler: Bare at da må du huske å ta med reise-TV'n i senga også! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Man må jo ikke kline maten utover på vær andre da.

Om man "faster" en stund og så kombinerer litt kos med søte frukter, druer, jordbær etc, som er lett tilgjengelig så vill man merke at man blir i et bedre og mer amorøst humør.

Dette går jeg ut ifra er fordi, på samme måte som sex, kroppen frigir dopamin når du ikke har spist på en stund og begynner å spise.

Blir som vin, ost og bær. Man må ikke kombinere dem, men man får et pluss om man gjør det. Derimot å kline det utover er jeg ikke helt min smak.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Da burde dere prøve å fylle badekaret med vaniljesaus og ha heftig sex der. Litt dyrt i lengden, men det er billigere derosm man koker sausen selv, i stedet for å bruke Tine sine ferdigsauspakker.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Det går sikkert an med sjokoladesaus også, men personlig synes jeg det blir litt kvalmt. Nesten som å hygge seg i avføring.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Nei takk til kombinasjonen av mat og sex.

Skrevet
Da burde dere prøve å fylle badekaret med vaniljesaus og ha heftig sex der. Litt dyrt i lengden, men det er billigere derosm man koker sausen selv, i stedet for å bruke Tine sine ferdigsauspakker.

:ler:

Det går sikkert an med sjokoladesaus også, men personlig synes jeg det blir litt kvalmt. Nesten som å hygge seg i avføring.

:legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...