Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest **Evergood**
Skrevet

Jeg fikk selvangivelsen i går og ble veldig glad.

Får igjen 6 410kr. De kommer godt med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trallala, jeg er så fornøyd. Fikk igjen 19 500,-. Mannen min fikk 27 000,-. Men nå betaler vi bevisst inn for mye da, slik at vi får lagt opp litt. Pengene går inn i potten til ny båt.

Skrevet

Hehe, regner med et par hundre tusen i minus. Spesielle omstendigheter som jeg har tatt høyde for selvfølgelig.

Skrevet

Jeg får igjen 5.500,- Sambo restskatt på under 500,-

Jeg betaler hans siden vi har et felles lån som han skulle hatt fradrag for.

Husk å trekke fra det ene omkostningsgebyret til nye lån. Dere får fradrag for det på lik linje som betalte renter (28%).

Skrevet

Restskatt på omtrent 60 kroner... :ler:

Gjest Ulva35
Skrevet
:overrasket: Har dere fått selvangivelsen alt? Her venter vi ennå i spenning :forvirret:
Skrevet

Jeg og sambo fikk tilbake 8000 kroner hver. De kommer godt med!

Titti72: tusen takk for at du minnet meg på etableringsgebyret. Det hadde jeg faktisk glemt at man får fradrag for!

Skrevet
Jeg og sambo fikk tilbake 8000 kroner hver. De kommer godt med!

Titti72: tusen takk for at du minnet meg på etableringsgebyret. Det hadde jeg faktisk glemt at man får fradrag for!

Jeg har nevnt det her inne hvert år. Håper alle får det med seg.

Skrevet
Jeg har nevnt det her inne hvert år. Håper alle får det med seg.

Det er bra! Var så klar på at jeg måtte huske å få det med på selvangivelsen, men det har visst sakte men sikkert gått i glemmeboka etter at vi fikk lånet i mai. Men NÅ husket jeg på det igjen, takket være deg!

Gjest Miss Guided
Skrevet
:grine: Jeg har for lite fradrag, ungene er for store og vi har for lite lån.... jeg må betale.
Skrevet

Har ikke fått min enda jeg... men venter i spenning :) Jeg burde i alle fall få igjen litt :ler:

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Jeg får igjen ca 2000, mannen må betale ca 3000. Bedre enn i fjor da han måtte betale 12-13000...

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Fikk igjen 38 000. Sambo ble skyldig et par tusen

Skrevet

Hehe, hadde regnet det ut på forhånd da. Bommet bare med ett par hundrelapper. Får igjen 25.000

Skrevet

Jeg får igjen nesten 5000,- og er kjempefornøyd! :-D Hadde forventet maks et par tusen, så dette var bonus i studenttilværelsen!

Skrevet

har ikke fått den enda... dustepapir :frustrert:

Skrevet
:sur: Jeg har heller ikke fått min enda. Håper jeg får igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...