Gå til innhold

"Takknemlighetssex"

Fremhevede innlegg

Skrevet

For noen dager siden overrasket kjæresten min meg med 20 langstilkede, rosa roser (min favoritt), en flaske god hvitvin og et digert påskeegg fullt av yndlingssjokoladen min + noen andre små, kjempeomtenksomme og romantiske ting som betyr mye oss imellom. Altså det perfekte presangen til meg. Mannen er jo en drøm..

Vi hadde den kvelden sammen, noe vi ikke får så ofte. Det lå liksom i kortene at vi skulle ha sex. Vanligvis er jo det en selvfølge og jeg er ikke vond å be, men jeg har hatt laber sexlyst i etpar uker nå.

Til vanlig hadde jeg bare sagt at jeg ikke hadde noe lyst, og han hadde godtatt det med en gang. Men siden han gav meg dette her følte jeg meg på en måte forpliktet. Dette var noe som kun foregikk oppe i mitt hode, for han ville aldri finne på å bli snurt om jeg sa nei, uansett hva jeg fikk i forkant. Men jeg følte jo at jeg måtte gi han noe da..

Det ble til at vi hadde sex, og han var like flink som alltid og jeg kom og alt det, men det var jo såklart noe som ikke stemte. Han merket ingenting.

Det jeg lurer på er hva dere damer, eller menn for den saks skyld, hadde gjort i min situasjon. Ville dere hatt sex selv om dere egentlig ikke hadde lyst?

Videoannonse
Annonse
Gjest enois
Skrevet

Ja, mest sannsynlig. Jeg hadde ikke tenkt så mye over det heller, for det er ikke alltid man har superlyst hver gang man har sex.

Dette gjelder såklart bare om man ikke har så veldig lyst, og ikke om man blir frastøtt ved tanken, men da hadde man ikke vært kjærester i første omgang heller?

Gjest gjest igjen
Skrevet

Jeg er mann, og jeg kan forstå deg. Jeg har selv opplevd å bli "tilbudt" slik takknemlighetssex (som du kaller det), og da mistet jeg lysten. Hun ble ikke noe mindre attraktiv, men jeg merket at ikke alt var som det skulle. Dette er for meg nærmest det samme som "pliktsex", som i "nå er det vel lenge siden du fikk noe, stakkars" - funker ikke med meg.

Skrevet

Jeg hadde sannsynligvis det ja, hadde sikkert følt at jeg på en måte skyldte noe. Men det hadde i så fall bare vært om jeg hadde "mindre lyst", dersom jeg ikke ønsket det håper jeg da jeg hadde sagt nei. Men som enois sier; Da hadde man kanskje ikke vært kjærester heller?

Gjest Reisende John
Skrevet
Det jeg lurer på er hva dere damer, eller menn for den saks skyld, hadde gjort i min situasjon. Ville dere hatt sex selv om dere egentlig ikke hadde lyst?

Joda, jeg hadde nok trådt til og gitt partneren en time med kos og sex selv om jeg ikke egentlig hadde lyst.

Dette skjer nå og da, og er helt ok. Hvis slik sex var regelen så er det annerledes. Da måtte jeg vurdere hvorfor jeg ikke tenner på henne oftere.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har sex med typenselv om jeg egentlig ikke vil,og han har sikkert sexmed meg også selv om han ikke vil alle gangene.For når vi har begynt,så kommer lysten uansett

Gjest lurven
Skrevet

det er ok å gjøre det innimellom, det viser jo at du bryr deg om partneren din.

men hvis det er slik hver gang man har sex blir det feil

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har sex med typenselv om jeg egentlig ikke vil,og han har sikkert sexmed meg også selv om han ikke vil alle gangene.For når vi har begynt,så kommer lysten uansett

Helt enig her. Hvorfor i all verden ikke gi partneren litt kos hvis han eller hun vil. Egen lyst kommer jo også ganske fort. Det er jo bare å sette i gang

Gjest Gjest
Skrevet
Helt enig her. Hvorfor i all verden ikke gi partneren litt kos hvis han eller hun vil. Egen lyst kommer jo også ganske fort. Det er jo bare å sette i gang

Husker en gang jeg kom hjem til kona fra militærøvelse (14 dager i telt..). Hun var litt forkjølet og ikke helt i form, men forbarmet seg over meg som var VANVITTIG KÅT PÅ HENNE.

Gjest Gjest
Skrevet
Husker en gang jeg kom hjem til kona fra militærøvelse (14 dager i telt..). Hun var litt forkjølet og ikke helt i form, men forbarmet seg over meg som var VANVITTIG KÅT PÅ HENNE.

(Der kom jeg borti en knapp gitt...)

Altså, jeg var helt vill etter henne, men hun var ikke i slaget. Men hun tok av seg trusene etterhvert, og lå der med T-skjorte genser og sokker på seg og sa "kom igjen da, gutten min".

Selv om hun ikke var noe kåt, så var det likevel noe av den beste sexen jeg har hatt. Synes det var så fint av henne å gjøre det bare for meg, og jeg fikk århundrets kjempeorgasme..

Dagen etter fikk hun 50 røde roser, konfekt og jeg vartet henne opp i 24 timer. Det er sånn skikkelige ekteskap skal fungere !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...