Gå til innhold

trening

mee mee

Anbefalte innlegg

jeg har hørt at man må alltid ha en hviledag mellom treningsøktene. restitusjon.

men gjelder det kun når man har harde økter? kan jeg eks trene nesten hver dag hvis det er ikke er harde økter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har hørt at man må alltid ha en hviledag mellom treningsøktene. restitusjon.

men gjelder det kun når man har harde økter? kan jeg eks trene nesten hver dag hvis det er ikke er harde økter?

Tror du tenker rett, hvor mye hvile du må ha kommer an på hvor hardt du trener i forhold til det kroppen er vant med.

Tidvis trener jeg mange dager på rad, og så blir jeg sliten og tung i kroppen og da tar jeg pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trener ganske mye, og hørte ikke på kroppen min forrige uke.. nå sitter jeg her med stiv nakke og en veldig øm og hard legg... jeg tror på tre dager med hardtrening i uka (pump/spinning/dans) og litt vanlig turgåing ellers (30 til 60 min) og så tror jeg på frihelg med masse kjekke småbarnsfamilieaktiviteter :ler: men å gå litt hver dag skader vel ikke? ...eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men å gå litt hver dag skader vel ikke? ...eller?

Kommer an på hvor ødelagt leggen din er, tipper jeg. Hvis den er helt kaputt er det sikkert lurt å ta det med ro. Hvis den bare er litt stiv så går det sikkert fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...