Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Var innom et parfymeri i dag, og spurte om jeg kunne få prøve på Dramatically Different Moisturizing Lotion, siden jeg bruker gel'en og synes den gir meg litt lite fuktighet.

Fikk prøve, men herregud! Parfymeridama klikket helt da hun hørte at jeg ikke brukte fuktighetskrem over gel'en. Dere skulle hørt den leksa jeg fikk, bla bla bla det var sååå mange som gjorde feil, gel'en var kun en beskyttelse, og bare en del av rensesystemet, og jeg måtte absolutt kjøpe en fuktighetskrem. Det kunne til og med være farlig å ikke bruke fuktighetskrem i tillegg!! :hår: :roll:

Jaja... Jeg vrei meg da unna henne tilslutt da. Herlighet.

Så, hvilken fuktighetskrem bruker dere da?

Endret av Drua
Videoannonse
Annonse
Gjest Frysepulver
Skrevet

:klø: list opp hva du bruker (vann/gul krem etc) så kan jeg svare deg

Skrevet (endret)

Liquid Facial Soap Extra Mild

Clarifying Lotion nr 1

Dramatically Different Moisturizing Gel

Endret av Drua
Gjest Frysepulver
Skrevet

Den gel-en, er den rosa?

Gjest Frysepulver
Skrevet

Det er nok ikke farlig å bare bruke den gule kremen ;)

Jeg gjorde også det, frem til jeg dro i parfymeriet og sa at jeg følte jeg ikke fikk nok fuktighet. Hun har jo litt rett hun parfymeridamen; den er en del av "underlagsserien" liksom, så en fuktighetskrem (dersom man føler et behov for det vel og merke) er sikkert ikke dumt

Gjest Miss_alexandria
Skrevet
Var innom et parfymeri i dag, og spurte om jeg kunne få prøve på Dramatically Different Moisturizing Lotion, siden jeg bruker gel'en og synes den gir meg litt lite fuktighet.

Parfymeri damer har en tendens til å ta helt av til tider ;)

Jeg har brukt den serien av og på i mange år nå og jeg er egentlig ikke fornøyd. Og hver gang min mor eller søtrene mine er på tur, så kommer de hjem med Dramatically Different Moisturizing Lotion til meg ;)

Hvis du ikke synes at gelën gir deg nok fuktighet, så ville ikke jeg kjøpt denne. Jeg har syntes det samme om denne, men kan jo hende du synes den funker for deg ;)

Skrevet

I dag har jeg prøvd DDML for første gang, og det funket bedre ihvertfall :)

Men, jeg burde tydeligvis ha en fuktighetskrem også?

Gjest Frysepulver
Skrevet

Det velger du jo selv :) Føler du behovet, så gjør du det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...