IsaCathrine Skrevet 4. april 2007 #21 Skrevet 4. april 2007 Hvis man er veldig fornøyd med noen gode produkter så vil man jo gjerne anbefale de til venner... Er ikke kun snakk om å tjene penger. ← Akkurat, og man ville jo kanskje gjort det samme selv om man ikke solgte produktetet selv - selv om man nok ikke ville gjort det i like stor grad da. Her går det mye i å la folk prøve produktene selv, også kan de kjøpe dem om de liker dem..
Kitsune Skrevet 5. april 2007 #22 Skrevet 5. april 2007 Tupperware er blitt "akseptert" og det kan jeg godt gå på parties for å kjøpe. Liker tingene deres. Synes mye av det som selges ellers av HL, Natures Own osv. er dyrt. Har blitt utsatt for "mafiametoder" (sarkastisk ment) for å bli kunde. Og det er arbeidskolleger som har blitt sure og avvistende for at jeg takket nei til å kjøpe vaskemidler for 600 kr i måneden. Jeg som tenker selv kan aldri tro at livet mitt blir bedre av å kjøpe vaskemidler for 600 kr i måneden. Da vil jeg heller sette av pengene til pensjonssparing eller på fond..
Mjauen Skrevet 5. april 2007 #23 Skrevet 5. april 2007 Samtidig er jeg veldig skeptisk til en slik måte å gå ned i vekt på, for man lærer knapt hvordan man kan få et normalt forhold til mat i etterkant av en kur. Jeg er også skeptisk mtp. direktesalg av denne typen, men det er et annet tema. ← Dette beskriver vel egentlig veldig godt hva jeg tenker om Herbalife også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå