Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvis man er veldig fornøyd med noen gode produkter så vil man jo gjerne anbefale de til venner... Er ikke kun snakk om å tjene penger.

Akkurat, og man ville jo kanskje gjort det samme selv om man ikke solgte produktetet selv - selv om man nok ikke ville gjort det i like stor grad da.

Her går det mye i å la folk prøve produktene selv, også kan de kjøpe dem om de liker dem..

Skrevet

Tupperware er blitt "akseptert" og det kan jeg godt gå på parties for å kjøpe. Liker tingene deres.

Synes mye av det som selges ellers av HL, Natures Own osv. er dyrt. Har blitt utsatt for "mafiametoder" (sarkastisk ment) for å bli kunde. Og det er arbeidskolleger som har blitt sure og avvistende for at jeg takket nei til å kjøpe vaskemidler for 600 kr i måneden. Jeg som tenker selv kan aldri tro at livet mitt blir bedre av å kjøpe vaskemidler for 600 kr i måneden. Da vil jeg heller sette av pengene til pensjonssparing eller på fond..

Skrevet
Samtidig er jeg veldig skeptisk til en slik måte å gå ned i vekt på, for man lærer knapt hvordan man kan få et normalt forhold til mat i etterkant av en kur. Jeg er også skeptisk mtp. direktesalg av denne typen, men det er et annet tema.

Dette beskriver vel egentlig veldig godt hva jeg tenker om Herbalife også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...