jareerat Skrevet 29. mars 2007 #1 Del Skrevet 29. mars 2007 Hei har dere hørt om herbalifea ? til dere som har hørt om den? hva syns derE? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 29. mars 2007 #2 Del Skrevet 29. mars 2007 De har kjempefine produkter, både ernæring hudpleie. Men hvis du har tenkt på å bli forhandler er det veldig mye jobbing, du må virkelig stå på for å få kunder for de kommer ikke av seg selv, selv om de som driver med det vil ha deg til å tro det. Du kan tjene bra på det, men det krever mye. Jeg har prøvd det, både produktene og det å være selger. Har vært med på mange "halleluja" møter og seminarer. Men jeg ga meg etterhvert for jeg syntes det var så vanskelig å skaffe nye kunder etter at jeg hadde "brukt opp" venner og familie. Det koster litt å starte med dette hvis du har lyst på fortjeneste med en gang. Da jeg begynte i 2001 måtte jeg kjøpe varer for 30.000,- for at jeg skulle få 50% fortjeneste, man vil jo gjerne tjene så mye som mulig. Har du lyst til å begynne å selge det så ønsker jeg deg lykke til, men du skal vite at det kommer til å bli mye jobbing men det er utrolig bra produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IsaCathrine Skrevet 1. april 2007 #3 Del Skrevet 1. april 2007 Mamma er distubutør (åssen det no skrives) så jeg bruker det meste av det de har. Hudpleieproduktene liker jeg veldig godt, og syns de fungerer veldig greit. Hverken bedre eller dårligere enn andre merker. Mamma er med i en organisasjon som er opptatt av kosthold og ernæring, og dermed ikke har så mye fokus på slanking (selv om det gjerne kommer som en bivirkning av å bruke produktene da). Jeg har veldig dårlig kosthold, er fryktelig kresen og tåler ikke hvetemel/gluten. Prøver å ta 3 shake daglig, og merker forskjell på de dagene jeg tar shake og de dagene jeg ikke tar det (ikke tar så mange). Prøver også å ta 3x3 vitaminer. Før kunne jeg spise rent sukker, så deperat var jeg, etter å ha gått på herbalife en stund har dette søt-behovet forsvunnet, ettersom kroppen min nå får i seg den næringen den trenger. Spiser mye mindre godteri og orker ikke så mye av det som før når jeg først spiser noe. Så, man kan vel si at jeg er veldig fornøyd. Tror det er viktig å få seg en stabil kundekrets, som fortsetter å kjøpe poduktene dine i lang tid. Ikke folk som kjøper produktene en gang eller to før de finner noe annet å bruke istedenfor. Ei venninne av mamma har gjort det på denne måten, og er akkurat nå på Presidents Team møte i Los Angles. Mamma kjøpte først bare varer fra henne, men fant etter hvert ut at selv til vårt eget (store) forbruk så ville det bli billigere om hun selv ble distrubetør, og etter hvert kom kundene. Gjerne ved at hun satt frem snacks når vi har gjester, ga proteinbaer til pappas venner som han trener sammen med, ga bort hudpleieprodukter i vertinnegaver osv. Noen går veldig i forsvar når andre prøver å overale dem til å kjøpe noe, og da fungerer dette bra. Hun har også invitert venninner og andre til kvelder hvor hun demonstrerer produktene ved at hun lar de prøve hudpleieproduktene ("leker" hudpleier), serverer shake, vitaminer, proteinbarere, snacks osv. Også vin da. Ikke så mange av gangen, maks 2-3. Selv begynner jeg å studere til høsten, og kan da tenke meg å bli distrubetør selv, om det viser seg at jeg kan få en del kunder. Anbefaler virkelig Herbalife!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gizmoo Skrevet 4. april 2007 #4 Del Skrevet 4. april 2007 Hvis du har tenkt å begynne med direktesalg vil jeg bare opplyse om at Mary Kay er det direktesalgsselskapet med høyest fortjeneste av de som finnes i Norge. Man får nemlig 50% rabatt med en gang, men trenger ikke bruke 30.000 for å "komme seg inn". Noen ganger i året kan man få 60% også. Har snakket med en erfaren regnskapsfører om dette også, og han sa at MK var helt "rått" i forhold til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 4. april 2007 #5 Del Skrevet 4. april 2007 Søsteren min er distributør og "frelst", og hun blir sint hvis jeg så mye som stiller et negativt spørsmål til Herbalife og produktene. Men hun har gått ned over 30 kilo ved hjelp av HL selv, så jeg kan på sett og vis forstå henne. Samtidig er jeg veldig skeptisk til en slik måte å gå ned i vekt på, for man lærer knapt hvordan man kan få et normalt forhold til mat i etterkant av en kur. Jeg er også skeptisk mtp. direktesalg av denne typen, men det er et annet tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IsaCathrine Skrevet 4. april 2007 #6 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg er også skeptisk mtp. direktesalg av denne typen, men det er et annet tema. ← Hvorfor er du skeptisk til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 4. april 2007 #7 Del Skrevet 4. april 2007 Hvorfor er du skeptisk til dette? ← Det er, som jeg sa, en problemstilling jeg ikke ønsker å diskutere her, og som har skapt store stormer på KG tidligere. Hvis du tar et søk på "Mary Kay" kan du lese mer. Sunn skepsis er bedre enn nesegrus tiltro til det man blir presentert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gizmoo Skrevet 4. april 2007 #8 Del Skrevet 4. april 2007 Det fins folk som er veldig skeptiske til direktesalg, og jeg kan skjønne hvorfor. Folk er redd for det de ikke vet noe om, og det som ikke er tradisjonelt norskt... M hensyn til Herballife som slankemiddel vet jeg at min ene overvektige venninne gikk ned MANGE kilo! Hun var kjempeglad, men etter noen mnd gikk hun ganske mye opp igjen, nettopp fordi hun ikke klarer å få et normalt forhold til mat igjen... Hun har gått opp og ned i vekt hele tiden over flere år (v/hjelp av Herballife). Hvis du tenker på å begynne med direktesalg er det ikke noe problem å gjøre dette som en ekstrainntekt. Har gjort det litt selv også, mer som hobby. Men nå er det flere mnd siden sist. Syns d er gøy, og kjappe penger. Ikke noe å være redd for hvis man har en egen fri vilje og klarer å tenke selv. Man trenger faktisk ikke å dra på møter med de andre. Man kan gjøre akkurat som man vil selv, og tilpasse det til når man har tid. Og det er jo det som er så kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IsaCathrine Skrevet 4. april 2007 #9 Del Skrevet 4. april 2007 Stor forskjell på selgerne da.. Noen er bare ute etter å tjene mest mulig penger, mens andre igjen faktisk bryr seg om kosthold og gjerne vil hjelpe andre til å forbedre kostholdet sitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 4. april 2007 #10 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg er også skeptisk mtp. direktesalg av denne typen, men det er et annet tema. ← Det er jeg også, av den grunn at jeg synes det er direkte frekt å prøve å pushe varer på venner og bekjente. Jeg vil ha et vennskapsforhold til mine venner, og jeg har overhodet ikke noe ønske om å bli sett på som en potensiell kunde og bli forsøkt pådyttet alskens produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IsaCathrine Skrevet 4. april 2007 #11 Del Skrevet 4. april 2007 Poenget med dette direkteslaget er at man skal få personlig oppfølging da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 4. april 2007 #12 Del Skrevet 4. april 2007 Poenget med dette direkteslaget er at man skal få personlig oppfølging da.. ← Jeg skal allikevel ha meg frabedt at vennene mine skal forsøke å tjene penger på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gizmoo Skrevet 4. april 2007 #13 Del Skrevet 4. april 2007 Stor forskjell på selgerne da.. Noen er bare ute etter å tjene mest mulig penger, mens andre igjen faktisk bryr seg om kosthold og gjerne vil hjelpe andre til å forbedre kostholdet sitt.. ← Hun jeg kjenner som gikk på Herballife, solgte d også... Hun fikk ikke så mye oppfølging av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IsaCathrine Skrevet 4. april 2007 #14 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg skal allikevel ha meg frabedt at vennene mine skal forsøke å tjene penger på meg. ← Det er no greit, folk er forskjellige. Noen liker det ikke, noen har ikke noe imot det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IsaCathrine Skrevet 4. april 2007 #15 Del Skrevet 4. april 2007 Hun jeg kjenner som gikk på Herballife, solgte d også... Hun fikk ikke så mye oppfølging av seg selv ← Hehe. Det funker nok ikke så godt i praksis som det er tenkt. Finnes selgere som kjøper telefonlister og oppfører seg akkurat som telefonselgere. Heldigvis finnes det mange som ikke er slik også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. april 2007 #16 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg skal allikevel ha meg frabedt at vennene mine skal forsøke å tjene penger på meg. ← Enig der. Hvis en venn eller et familiemedlem vil selge meg noe føler jeg meg kjip hvis jeg ikke kjøper, og hvis h*n da selger noe jeg egentlig ikke vil ha blir alt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IsaCathrine Skrevet 4. april 2007 #17 Del Skrevet 4. april 2007 Enig der. Hvis en venn eller et familiemedlem vil selge meg noe føler jeg meg kjip hvis jeg ikke kjøper, og hvis h*n da selger noe jeg egentlig ikke vil ha blir alt feil. ← Da bør jo den som selger være så proff at h*n ikke prøver å slege til folk h*n merker at føler seg presset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. april 2007 #18 Del Skrevet 4. april 2007 Da bør jo den som selger være så proff at h*n ikke prøver å slege til folk h*n merker at føler seg presset! ← Ja, det er greit nok, men det er vel ikke så lett når du hele tiden opplever å bli pusha til å hele tiden selge mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IsaCathrine Skrevet 4. april 2007 #19 Del Skrevet 4. april 2007 Da må man bare klare å stå imot det presset. Om man ikke klarer disse tingene så burde man kanskje ikke holde på med sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gizmoo Skrevet 4. april 2007 #20 Del Skrevet 4. april 2007 Enig der. Hvis en venn eller et familiemedlem vil selge meg noe føler jeg meg kjip hvis jeg ikke kjøper, og hvis h*n da selger noe jeg egentlig ikke vil ha blir alt feil. ← Hvis man er veldig fornøyd med noen gode produkter så vil man jo gjerne anbefale de til venner... Er ikke kun snakk om å tjene penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå