minnimy Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 jeg ammet min datter og min datter klarte å bite meg med sine to tenner som hun har nede,såret er nederst på puppen,hun får den delen i munnen, det går bra når jeg ikke ammer, men med en gang jeg ammer der så blør jeg litt igjen og såret er litt åpent da, er det noe jeg kan ta på eller gjøre for at det skal skynde seg og bli bra? jeg ammer ikke før det er fult på den puppen for det gjør vondt. men må jo opprett holde ammingen der ett par mnd til. hun er 9,5 mnd. håper på masse tips og råd...
Tusenfryd Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Her har det også vært ammet så blod og tårer har rent. Jeg hadde god erfaring med en sånn brystsalve de har på apoteket, en gul liten tube, nå husker jeg ikke hva den heter. Men den "tettet" såret ogsmakr ikke noe, så det var helt supert og vi var raskt tilbake på gamle puppevaner. Skulle til å skrive lanolin, men det er selvsagt innholdet... men noe med l er det - tror jeg...
minnimy Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2007 åååååååhhhh tusen takk,jeg sitter med tårer i øyner for jeg gruer til å amme på den siden,men jeg skal løpe rett på apotekt i morgen, jeg har opplevd og blitt bitt med hun forrige,men ikke som en kanibal
minnimy Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2007 snilt... jeg har nå skrevet det ned,synd de ikke åpner før 9 jeg er utrolig glad for hjelp.....
universa Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 (endret) ..den salven er kjempegod ja! kjøpt den på sykehusapoteket hver gang jeg har født (blitt tre ganger nå)... det er en bitteliten tube, innholdet er bra seigt og det skal lite til Det er ikke noe kjekt med såre brystvorter! jeg har ammet mine til de var 14/15 mnd... keep up the good work! Endret 29. mars 2007 av universa
Gjest Peppa Skrevet 30. mars 2007 #7 Skrevet 30. mars 2007 Purelan heter den! (har tenkt fært nå...) ← TAKK! d var d den het ja...har samme problemet selv... et veldig sårt bryst....au...
minnimy Skrevet 2. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2007 jeg kan nå skrive under på at den salven er kanon bra. jeg gikk flere dager og hadde vondt, trodde det gikk over,men så kjøpte jeg salven følgte bruksanvisning,jeg brukte plaster også på puppen pga det gjorde vondt når noe kom borti,dagen etterpå gikk det mye bedre å amme(ingen tårer) og i dag mandag er alt helt fint. FANTASTISK så takk for salve tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå