Helen Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 I dag dumpet selvangivelsen ned i postkassa. Jeg var sikker på at jeg fikk igjen noen kroner for det har jeg gjort hvert år, men ikke i år, nei. Ble skyldig rundt 1100 kr, det er ikke mye men skikkelig irriterende. Jeg ble så nysgjerrig på hvordan det hadde gått med mannen så jeg tok opp hans også (er vanlig at vi åpner hverandres brev) å jammen ble han skyldig også. Det var ikke mer enn 235 kr, men nei hvor irriterenes det er, også begge to da Jeg har sjekket begge selvangivelsene og det virker som om det er riktig
Gjest Persille Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 (endret) Aller først så går du igjennom begge selvangivelsene for å sjekke om de er riktige. Er de det så vær glad for at det ikke var værre. Endret 22. april 2007 av Persille
Laban75 Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 Vet ikke hvordan det er med dere, men vi har mye fradrag som skal trekkes fra den utregningen som kommer i posten. Barnehageutgifter og reising. Håper vi får papirene i dag, og jeg håper vi får igjen noen titusen - slik som i fjor. *håpe, håpe*
aline Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 hihi, jeg fikk også selvangivelsen i går, og fikk tilbake 3600,- gode kroner, med tanke på at jeg ikke har noe feriepenger, så hjelper det bittelitt på kosemuligheter nå mot sommern.
Pasha Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Har ikke fått min enda. men har sjekket ut skattekalkulatoren på skatteetaten og i følge den skal både jeg og mannen få tilbake en del penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå