Gjest Corto Maltese Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 I perioder lurer jeg på om menensker er klar over at filmer og serier er skuespill at det ikke er ekte. At de er klar over at alt sammen er en illusjon et skuespill. det er ivhertfall svært mange som ikke forstår det
Gjest Vampyra Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Hva?? Prøver du å fortelle meg at Belle og Shawn virkelig ikke er sammen??
Gjest Corto Maltese Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 (endret) jeg vet ikke hvem Belle og Shawn er. Endret 29. mars 2007 av Corto Maltese
Gjest Pet Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Jeg tror de aller fleste klarer det. Har du eksempler på det motsatte? Bortsett fra Nurse Betty?
Gjest Corto Maltese Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Jeg tror de aller fleste klarer det. Har du eksempler på det motsatte? Bortsett fra Nurse Betty? ← Nå ja...når det finnes folk som f.eks som forfølger kjendiser ikke personen som de er men karakteren de spiller. Så kan man lure og Nurse Betty har aldri sett filmen så jeg vet ikke hva den handler
Anglofil Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 (endret) Selvsagt vet jeg det. Men for meg er også noe av det som gjør en god tv-serie eller film til nettopp å være god, det at den har evne til å få meg engasjert. Det er akkurat som bøker. Det spiller ingen rolle om karakterene er fiktive, så lenge jeg føler en viss nærhet til karakterene. Plottene er som oftest også like viktige, det må være noe jeg kan kjenne meg litt igjen i, det være seg innen ulike relasjoner eller handlingsmomener osv. Mvh Yvonne Endret 29. mars 2007 av yvonne
Solskinn Skrevet 30. mars 2007 #7 Skrevet 30. mars 2007 Å ha evnen å hjerte til å leve seg inn i en god historie er en god egenskap, så lenge det ikke går over de grenser hvor man ikke skiller mellom fiksjon og virkelighet. Men gjør man ikke dette er man jo psykotisk noe de fleste ikke er. Ingenting galt i å ha en stor innlevelsesevne!!
Solskinn Skrevet 30. mars 2007 #8 Skrevet 30. mars 2007 Hva?? Prøver du å fortelle meg at Belle og Shawn virkelig ikke er sammen?? ← Pøh... klart de er sammen, for evig og alltid
Gjest silkesvarten Skrevet 30. mars 2007 #9 Skrevet 30. mars 2007 jeg vet ikke hvem Belle og Shawn er. ← hallooooooo--- det er verdens beste serie som går på tv3........ ( i gode og onde dager )
Gjest Corto Maltese Skrevet 30. mars 2007 #10 Skrevet 30. mars 2007 hallooooooo--- det er verdens beste serie som går på tv3........ ( i gode og onde dager ) ← Jeg har aldri sett den serien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå