Gjest Ola Skrevet 27. februar 2003 #1 Skrevet 27. februar 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=27810 Stem på Siv Jensen som "din drømmekvinne"! Takk! mvh. Ola
Gjest Hvitveis Skrevet 27. februar 2003 #3 Skrevet 27. februar 2003 Siv Jensen er flott, men Hærland er hakket skarpere gitt. Så dessverre ... ingen stemme fra denne stua til Jensen.
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2003 #4 Skrevet 28. februar 2003 Denslags kommentarer vil vi ikke ha på KG. Tusenfryd - moderator
Jinx Skrevet 28. februar 2003 #5 Skrevet 28. februar 2003 Syns den lista hadde et VELDIG dårlig utvalg.. Men av de som stod oppført der MÅ Celina Midelfart være den perfekte drømmekvinne vel ? Vakker, smart og rik Har de ingen kåring av drømmemann ? Jinx venter i spenning....
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2003 #6 Skrevet 28. februar 2003 Denslags kommentarer vil vi ikke ha på KG. Tusenfryd - moderator :o :o :o :o Åh... så fantastisk god ide.. alt du foreslår er heeeelt perfekt osv.. er det bare slikt som er godkjent her på KG? er KG blitt enn FrP booster også nå.. kvalmende!!
Gjest sexysadie Skrevet 28. februar 2003 #7 Skrevet 28. februar 2003 Celina Midelfart være den perfekte drømmekvinne vel ? Vakker, smart og rik Har de ingen kåring av drømmemann ? Jinx venter i spenning.... Celina dreit seg slik ut forleden uke; så hun har nok mistet d lille extra...
Jinx Skrevet 28. februar 2003 #8 Skrevet 28. februar 2003 Celina dreit seg slik ut forleden uke; så hun har nok mistet d lille extra... Gjorde hun ? Har ikke fått med meg det jeg... Hvordan da ?
Tusenfryd Skrevet 28. februar 2003 #9 Skrevet 28. februar 2003 :o :o :o :o Åh... så fantastisk god ide.. alt du foreslår er heeeelt perfekt osv.. er det bare slikt som er godkjent her på KG? er KG blitt enn FrP booster også nå.. kvalmende!! Ta deg tid å lese reglene - så ser du akkurat hvor dette kommer fra. http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2003 #10 Skrevet 28. februar 2003 Ta deg tid å lese reglene - så ser du akkurat hvor dette kommer fra. http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php spørsmålet er hvor de latterlige reglene kommer fra..
Gry Skrevet 28. februar 2003 #11 Skrevet 28. februar 2003 spørsmålet er hvor de latterlige reglene kommer fra.. Reglene kommer fra meg, og om man ønsker å skrive innlegg på Kvinneguiden forventes det at man følger dem.
Gjest Hvitveis Skrevet 28. februar 2003 #12 Skrevet 28. februar 2003 ... er KG blitt enn FrP booster også nå.. kvalmende!! I diskusjoner kommer man ofte bedre i dialog med folk hvis man klarer å holde to tanker i hue på en gang. Ikke lett, men med trening går det nok. Kan det for eksempel tenkes at det er mulig å ha respekt for Siv Jensen som person og likevel ikke være enig i politikken hun målbærer? En munnfull for deg der, gjest.
Gjest care Skrevet 28. februar 2003 #13 Skrevet 28. februar 2003 Kommer aldri til å stemme på Siv Jensen
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2003 #14 Skrevet 28. februar 2003 Stemte på Maria Bonnevie, jeg. Synd for deg.
aline Skrevet 28. februar 2003 #15 Skrevet 28. februar 2003 mulig jeg er litt sær altså, men jeg HAR faktisk ingen drømmekvinne jeg... :oops: :o Synes Siv Jensen er pen, og hun har sikkert sine fine sider, men jeg kan ihvertfall ikke karakterisere henne som "min drømmekvinne"!!! Ei heller Anne Kat. Selv om jeg til tider synes dama er kul, men bare til tider, andre tider synes jeg hun er urteit. Kari Traa syntes jeg var kjempesøt på det tvprogrammet hun gjorde sammen med Mini J. Men aner ikke nok om henne heller til å kunne kalle henne min drømmekvinne. Nei... jeg har ingen drømmekvinne.. Bertine Zetlitz er tøff, synger bra og virker som ei stilig dame, så om noen jeg kan tenke meg nærmer seg, så må det vel kanskje være henne? men drømmedame??? vet ikke det altså.
L Skrevet 28. februar 2003 #16 Skrevet 28. februar 2003 Hei Ola! Siv Jensen er helt ok å se på, og til politiker å være så grenser hun til babe-status. Men å stemme på et menneske hvis meninger er av en annen verden? Nei takk! Hun kan uansett ikke matche flere av de utsøkte kvinnene som nevnes i avstemmingen. Mvh L.
Gjest Cruella Skrevet 11. mars 2003 #17 Skrevet 11. mars 2003 Kunne aldri tenkt meg å stemme på Siv Jensen, synes faktisk hun har noe småsimpelt over seg, uten at jeg selvfølgelig har grunnlag for å uttale det. Maria Bonnevie er helt klart den vakreste blant jentene på lista. Lisa-Beth
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #18 Skrevet 12. mars 2003 Jeg fant ikke drømmekvinnen på den lista, så jeg lot være å stemme. Ikke for dét, Siv Jensen er sikkert sympatisk nok hun - men skulle jeg stemt på en politiker måtte det vært en kombinasjon (mutasjon?) av Inga Marte Torkildsen og Afshan Rafiq...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå