Gjest Starya Skrevet 27. februar 2003 #1 Skrevet 27. februar 2003 Er det bare meg, eller har nettet førtidspensjonert seg i kveld..? :evil:
Gjest Starya Skrevet 27. februar 2003 #3 Skrevet 27. februar 2003 Har du stjelenor? Jeg underholdes stort sett av en blå strek som siiiger bortover.. Like før jeg legger meg..
Gjest Lea Skrevet 27. februar 2003 #4 Skrevet 27. februar 2003 Det går dødstreigt hos meg.. spiller Sims mens jeg venter på at sidene skal komme opp. Det er nok Telenors ADSL som somler igjen tenker jeg! *Smøre seg med tålmodighet*
Gjest Donna Skrevet 27. februar 2003 #5 Skrevet 27. februar 2003 sukk ..har gått tregt hele uken med stjelenor .... :-?
Gjest Starya Skrevet 27. februar 2003 #6 Skrevet 27. februar 2003 Tenkte jeg det ikke, ja.. *venter på at bindingstiden skal gå ut*
Usikker Skrevet 27. februar 2003 #7 Skrevet 27. februar 2003 puuhh........da er det ikke PC'n min det er no gæ'ærnt med da.....heldigvis! Natta alle sammen......... ZZZZZZZzzzzzzzzzzzz
Supermann Skrevet 27. februar 2003 #8 Skrevet 27. februar 2003 Tenkte jeg det ikke, ja.. *venter på at bindingstiden skal gå ut* Har adsl.no og er godt fornøyd. Fri nedlasting osv Kansje noe å tenke på
Gjest Lea Skrevet 27. februar 2003 #9 Skrevet 27. februar 2003 Nå går det jammen raskere. Det er med ADSL jeg har hatt litt sirup i systemet i kveld. Ellers fungerer det greit.. er fornøyd jeg! By the way... Jeg fikk med web-kamera, nettverkskort og headset når jeg kjøpte den gjør-det-selv-pakka. Har et års binding (og er egentlig ferdig med bindingstiden). Er dette utstyret mitt nå eller? Det står at det er telenors eiendom.. men hunsker ikke om det sto noe om hvordan det ble etter at bindingstiden var over... Noen som vet?
Gjest Starya Skrevet 27. februar 2003 #10 Skrevet 27. februar 2003 Skrev mail til telenor, fikk dette svaret: Det er vanskelig å gi noen spesifikke tips om hva som kan bidra til at det går tregere enn det skal ved bruk av Internett. Det kan skyldes et vidt spekter av ting, som for eksempel konfigurasjon av egen maskin, drivere til tilkoblingsutstyr, støy på telefonlinje, eller også forstyrrelser skapt av strømspenninger inne i huset eller i nabolaget. Ja skyld på maskinen min, du.. Ja, hvordan er det med utstyret som "tilhører" telenor? Jeg fikk jo modem og splitter med da jeg bestilte internett, og forsto det slik at jeg ikke hadde rett til å ta det med meg når jeg engang flytter fra leiligheten... :-?
Gjest Lea Skrevet 27. februar 2003 #11 Skrevet 27. februar 2003 De gangene jeg har snakket med Telenor har det vært stor trafikk på noden. Men nå har de visst bygget ut her jeg bor og det er sjelden problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå