~Minni~ Skrevet 30. mars 2007 #41 Skrevet 30. mars 2007 Bryllup før barn her også. Føles bare mest riktig slik og i tillegg så er ikke min kjære klar for barn enda (og ikke jeg heller selv om jeg nok er nærmere å være klar enn han) så da blir det bryllup først. Det er vi nemlig klare for :-D (Dessuten enig med Hedda i at å få barn er mer alvorlig og bindende enn å gifte seg enn så alvorlig og bindende det er)
IsaCathrine Skrevet 30. mars 2007 #42 Skrevet 30. mars 2007 Nå har jeg hverken mann eller barn men svarer fordet. Jeg tror nok det blir barn først her. Prioriterer det høyere. Har veldig lyst til å gifte meg også, men da vil jeg ha good tid til å planlegge, og nok penger til å lage det drømmebryllupet jeg vil ha. Tror nok hus, bil og barn blir en pengesluk, særlig i starten.. så da venter jeg heller med bryllupet..
MayaM Skrevet 31. mars 2007 #43 Skrevet 31. mars 2007 Vi er nok ikke helt som alle andre her inne.. Vi forlovet oss tidlig fordi vi viste at vi ville satse på hverandre. Men vi hadde ikke muligheten til å satse på en bryllup med en gang. Så her kom utdannelse, barn og hus først. Så vi har 2 flotte barn! Jeg er også helt enig med at barna er mere forpliktende for meg en selve bryllupet. Bryllupet for oss blir nå bare en flott bekreftelse på at vi er ment for hverandre!
Søtnos Skrevet 31. mars 2007 #44 Skrevet 31. mars 2007 Her ble det barn først og frieri etterpå Gutten vår blir 2 år i juli, og jeg gleder meg masse til at han skal være brudesvenn
*Emma* Skrevet 31. mars 2007 #45 Skrevet 31. mars 2007 Vi er nok ikke helt som alle andre her inne.. Vi forlovet oss tidlig fordi vi viste at vi ville satse på hverandre. Men vi hadde ikke muligheten til å satse på en bryllup med en gang. Så her kom utdannelse, barn og hus først. Så vi har 2 flotte barn! Jeg er også helt enig med at barna er mere forpliktende for meg en selve bryllupet. Bryllupet for oss blir nå bare en flott bekreftelse på at vi er ment for hverandre! ← Nesten akkurat som oss Vi mente også (særilg mannen) at åfå hus, bil og skikkelig økonomi før vi blåste masse penger på bryllup var viktig. Sammen 98 Barn 99 Forlovelse 99 Barn 05 Giftet oss 07
MayaM Skrevet 31. mars 2007 #47 Skrevet 31. mars 2007 Nesten akkurat som oss Vi mente også (særilg mannen) at åfå hus, bil og skikkelig økonomi før vi blåste masse penger på bryllup var viktig. Sammen 98 Barn 99 Forlovelse 99 Barn 05 Giftet oss 07 ← Det er jammen koselig å se andre i nesten samme situasjon. Våre tall er: Sammen 97 Forlovet 98 barn 1 2002 barn 2 2005 giftemål 2008 Vi ble enige om at det passet seg med 10 år når vi først var kommet så langt
Vårbrud07 Skrevet 2. april 2007 #48 Skrevet 2. april 2007 Vi har rukket å få 1 barn før vi gifter oss
Floja Felíz Skrevet 3. april 2007 #49 Skrevet 3. april 2007 Vi har ingen barn, venter til vi blir gift. For meg spiller det vel ikke så stor rolle om vi er gift eller ikke, men det passer bare ikke å ha barn ennå, så da kommer bryllupet tilfeldigvis først. For mannen er det viktigere at vi er gift først. ← Akkurat det samme hos oss.
Gjest Frk Åberg Skrevet 3. april 2007 #50 Skrevet 3. april 2007 Vi vil også vente til vi er gift med å tenke på barn. Rett og slett fordi vi er litt tradisjonelle, tror jeg, og ønsker å gjøre det i "ordnede former". Hadde ikke akkurat vært noen krise om vi fikk barn først, men foretrekker altså giftemål først. For oss har det også en veldig praktisk grunn, og det er at vi ønsker at begge skal ha kommet seg ordentlig ut i jobb før vi får barn (jeg er fortsatt student når vi gifter oss).
Bergensbrud Skrevet 4. april 2007 #51 Skrevet 4. april 2007 Vi valgte forlovelse og barn først. 2 barn Gifter oss nå etter ni år sammen
Knøttet Skrevet 5. april 2007 #52 Skrevet 5. april 2007 Ser ut til å bli bryllup før barn her også, rekker ingen barn før bryllupet nå Hadde nok valgt bryllup før barn uansett, ihvertfall ville forloveden det, men ikke pga religion eler noe slikt. Er verpesyk så det holder, håper å bli prøvere på bryllupsnatta! :-D
Bente:) Skrevet 9. april 2007 #53 Skrevet 9. april 2007 Jupp... mine, dine og våre barn. Fellesbarna er gutt på snart 6 år og ei jente på 18 mnd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå