cand.intet Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Jeg mener bestemt at jeg var inne på en side en gang, hvor jeg kunne søke opp for eksempel en vei, og så kom det opp oversikt over hvilke boliger som var solgt og til hvilken sum de siste åra. Har forsøkt å finne den igjen, uten hell. Noen som kan hjelpe?
Champagnepiken Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Det høres ut som om du har vært inne på eiendomsbasen til Budstikka, som omfatter eiendom i Asker og Bærum? Sjekk www.budstikka.no.
cand.intet Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2007 Fant den til slutt! http://www.bt.no/eiendom/ Den til Budstikka er sikkert grei, men den dekker jo bare Asker og Bærum
orakel Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Det tar tid før boligsalg blir registrert her. Lurer du på pris på en bolig som nettopp er solgt så ring det aktuelle meglerkontoret.
Gjest -eline- Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Husk at borettslag-/andelsleiligheter ikke blir registert der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå