Fønix Skrevet 2. april 2007 #41 Skrevet 2. april 2007 Tar de alt de kan få? ← Klabert, jeg er jo mann! Høvler over rubb og rake. Still dere i kø! Å høvli ruvli ravli rei, hurra!
Gjest cassia Skrevet 3. april 2007 #42 Skrevet 3. april 2007 Klabert, jeg er jo mann! Høvler over rubb og rake. Still dere i kø! Å høvli ruvli ravli rei, hurra! ← Da har du misforstått, Fønix, det er kvinner som høvler over rubb og rake. Nei forresten, det er bare hårete voldsaper de høvler over, så hyggelige, vanlige menn har ikke sjans i havet til å få pult.
Gjest cassia Skrevet 3. april 2007 #43 Skrevet 3. april 2007 Da har du misforstått, Fønix, det er kvinner som høvler over rubb og rake. Nei forresten, det er bare hårete voldsaper de høvler over, så hyggelige, vanlige menn har ikke sjans i havet til å få pult. ← Jeg glemte forresten dette
W. Wallace Skrevet 3. april 2007 #44 Skrevet 3. april 2007 Jeg har problemer med å forholde meg til veldig attraktive kvinner på en fornuftig måte. Det eneste jeg ser er ei veldig attraktiv kvinne, jeg klarer ikke å oppføre meg på en normal måte mot personen bak det ytre. ← Vel - SLUTT! Gå inn for å slutte med det. Det virker som om du har lagt veldig mye tanke inn i disse temaene etter det jeg har sett her inne. Når du vet hva du normalt sett gjør, når du er bevisst på "feilene" du gjør, er det mye enklere å forandre på de. Begynn å bevisst forandre oppførselen din. Prøv det ut. Ingen bryr seg. Det er faktisk ufattelig mye morsommere
Fønix Skrevet 3. april 2007 #45 Skrevet 3. april 2007 Da har du misforstått, Fønix, det er kvinner som høvler over rubb og rake. Nei forresten, det er bare hårete voldsaper de høvler over, så hyggelige, vanlige menn har ikke sjans i havet til å få pult. ← Fillern, det hadde jeg glemt! Feiret nok litt for tidlig, ja.
mr. louis Skrevet 3. april 2007 #46 Skrevet 3. april 2007 Nei, jeg tar ikke "hva som helst", hva nå dette måtte bety. Grunnen til at jeg ikke gjør det er at det er mange kvinner jeg ikke tenner på og det er flere jeg har avvist, men det er en vanskelig greie. Min erfaring er at de fleste kvinner tar det for gitt at vil de ha en mann så får de han. Å avvise en kvinne er svært ubehagelig, for mange takler det ikke, deres kjærlighet kan ofte bli til hat dersom de blir utvist. Har hatt noen sånne ubehagelige erfaringer.
Gjest cassia Skrevet 3. april 2007 #47 Skrevet 3. april 2007 Min erfaring er at de fleste kvinner tar det for gitt at vil de ha en mann så får de han. Å avvise en kvinne er svært ubehagelig, for mange takler det ikke, deres kjærlighet kan ofte bli til hat dersom de blir utvist. Har hatt noen sånne ubehagelige erfaringer. ← Jeg tror at grunnen til at noen kvinner synes det er vanskelig å bli avvist har med det tradisjonelle kjønnsrollemønsteret å gjøre. Det skal gjerne mer til før en kvinne tar motet til seg, så en avvisning etter at man har "mannet seg opp" er kanskje veldig vanskelig å takle. Jeg synes uansett at det er veldig synd hvis det er slik. Alle burde torde å nærme seg en de synes er interessant, og alle burde tåle å bli avvist. (I en ideell verden, selvsagt .)
Fønix Skrevet 3. april 2007 #48 Skrevet 3. april 2007 Min erfaring er at de fleste kvinner tar det for gitt at vil de ha en mann så får de han. Å avvise en kvinne er svært ubehagelig, for mange takler det ikke, deres kjærlighet kan ofte bli til hat dersom de blir utvist. Har hatt noen sånne ubehagelige erfaringer. ← Joda. Øvelse gjør mester, og menn har nok jevnt over mer trening i å takle avvisning enn kvinner. Min erfaring er likevel at de fleste takler det ganske fint. De gangene jeg har fått negative reaksjoner, har det gjerne hatt sammenheng med at jeg ikke har vært tydelig. Jeg har kanskje følt meg litt teit, vært redd for å såre henne, ikke visst helt hvordan jeg skal gjøre det osv. Etterhvert har jeg blitt ganske flink til å gi klar beskjed på en vennlig måte. Gjerne med et smil og en klem. Da går det stort sett veldig bra. Jeg tror noe av hemmeligheten er å klare å si nei uten at noen av partene føler seg teite. Det har krevd litt trening for min del.
mr. louis Skrevet 3. april 2007 #49 Skrevet 3. april 2007 Jeg tror at grunnen til at noen kvinner synes det er vanskelig å bli avvist har med det tradisjonelle kjønnsrollemønsteret å gjøre. Det skal gjerne mer til før en kvinne tar motet til seg, så en avvisning etter at man har "mannet seg opp" er kanskje veldig vanskelig å takle. Jeg synes uansett at det er veldig synd hvis det er slik. Alle burde torde å nærme seg en de synes er interessant, og alle burde tåle å bli avvist. (I en ideell verden, selvsagt .) ← Jeg tror avgjort at du er inne på noe, cassia, enig med deg
Gjest Corto Maltese Skrevet 3. april 2007 #50 Skrevet 3. april 2007 jeg tar ikke det jeg kan få...jeg tar det jeg vil ha
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2007 #51 Skrevet 4. april 2007 Heldigvis så avslører de skamløse mannfolkene seg selv slik at man vet akkurat hvem de er
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2007 #52 Skrevet 4. april 2007 Heldigvis så avslører de skamløse mannfolkene seg selv slik at man vet akkurat hvem de er ← dette gjelder også kvinnfolk
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2007 #54 Skrevet 4. april 2007 dette gjelder også kvinnfolk ← Hehe, det er noe annet Iallefall når man er bifil..
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2007 #55 Skrevet 7. april 2007 Jeg tror menns trang til å pule er større enn kvinners. Jeg går gjennom horestrøket i Oslo hver dag - hvor er alle de mannlige prostituerte? *Legger meg klar for hogg* ← Mitt inntrykk er at mannlige prostituerte som har kvinnelige kunder kommer i kontakt med kundene sine andre steder enn på gata. Dette kan være via eksisterende kunder som reklamerer til venninner, internett, kontaktannonser osv. Mange store byer har egne eskortesider hvor man kan velge menn og det skinner tydelig igjennom at disse er tilgjengelige for mer enn bare eskortetjenester hvis man betaler... Disse er relativt dyre menn som kan medtas i forskjellige sosiale sammenhenger, dvs at de er både velutdannede og har et utseende som tilfredsstiller den kresne kvinne. Kvinner flest vil nok være skeptisk til å bare plukke opp en fremmed mann fra gata og føler det nok tryggere hvis de kan gå via byråer eller kjente. Ellers virker det som om at menn som har mannlige kunder oftere er gateprostituerte, særlig yngre menn/gutter. Tok f.eks natt-toget gjennom Tyskland en gang, og det var veldig mange unge gutter/tenåringer på de nattestomme togstasjonene. En tysk medpassasjer fortalte at mange av disse prostituerte seg og at kundekretsen var eldre menn i hovedsak. Noen av guttene så veldig unge ut, og det var et trist syn.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2007 #56 Skrevet 9. april 2007 De fleste gjør ikke det til vanlig, men det hender. ← Dette tror jeg er et godt poeng. Jeg vil tro at i hvert fall 80% av menn innimellom senker utseende og personlighetsstandarden såpass at de helst ser at ingen får vite hvem de hadde sex med. Jeg ville i hvert fall ikke følt meg bra om jeg hadde sex med en mann som lå med meg hun fordi jeg ville og ikke fordi jeg var meg. ← I 9 av 10 tilfeller der jenta tror at hennes personlighet spiller nevneverdig inn tar hun feil, med mindre det er litt datingpreg over måten dere havnet til sengs. Generelt vil jeg si at jenter er helt på villspor når de gjør seg forestillinger om hva gutten tenkte om henne. Jeg vet jo hva kammeratene mine tenker om de damene de ligger med og prøver seg på. Jeg kan sammenligne dette med hva venniner tenker rundt hva guttene de har hatt seg med har tenkt (mange har jo ligget med venner av meg så jeg vet hva gutten egentlig tenkte). Konklusjonen er at jenter har helt fjærne forestillinger om at de har måttet jobbe for å få gutter til sengs som hadde ligget med dem om hun hadde gått opp til dem og begynt å kline uten å veksle ett ord. Ved kjærstete dating har personligheten din masse å si. Ved mer tilfeldig sex har den nesten aldri det selv om det kan være ett pluss. Der personligheten har noe å si vil alle jenter jeg har møtt hittil ha alvorlige problemer med å skille dette fra en gutt som bare er flink til å få det til å virke sånn. Det sier seg jo selv i og med at de fleste gutter har jobbet med å perfeksjonere kunsten å få det til å virke som om "du som person er bare så spesiell" siden fjortenårsalderen. Derfor ville jeg lagt vekt på hva kjæresten min og gutter som er interesert i meg som kjærestekandidat mener og hatt tilfeldig sex uten å behøve å føle at gutten la noe som helst i det.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2007 #57 Skrevet 9. april 2007 Heldigvis så avslører de skamløse mannfolkene seg selv slik at man vet akkurat hvem de er ← Noen, men det er haugevis som er mestere i å skjule det. Det er i hvert fall nok av dem til å lure alle på kvinneguiden trill rundt
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 11. april 2007 #58 Skrevet 11. april 2007 Jeg tror menns trang til å pule er større enn kvinners. Jeg går gjennom horestrøket i Oslo hver dag - hvor er alle de mannlige prostituerte? *Legger meg klar for hogg* ← De mannlige prostituerte tar ikke betalt De fins på utesteder, Blink, Match etc. Om man som kvinne ser sånn noenlunde normal ut, kan man få pult akkurat når man vil, og man trenger bare å si det. Kanskje man må si det til 5-6 forskjellige menn, men man vil få napp.
Gjest glamourgirl Skrevet 11. april 2007 #59 Skrevet 11. april 2007 Tror menn og kvinners "puletrang" varierer mer fra person til person enn fra kjønn til kjønn. Jeg har hatt partnere som har hatt vondt i hodet og vært for trøtte til å ha sex, selv har jeg aldri opplevd å være det. (men det var vel en avsporing...)
Gjest Chrizzy Skrevet 11. april 2007 #60 Skrevet 11. april 2007 Her i byen fantes det tidligere ei "prostituert", hun var mindre pen å se på, hun hadde vist en hjerneskade også. Hun godtok alt som betaling, ofte tok hun ikke betaling engang og det ble gjort mye stygt mot henne. Hun var den første mange av guttene lå med, og det var ikke få av de som gjorde det heller. De tok henne til og med gruppevis også. Jeg lurer på om det kan ha noe med alder å gjøre? Jeg innbiller meg at de her mannfolka i dag ikke ville hatt sex med henne. Kanskje det også var en avsporing...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå