Gå til innhold

Menns valg av seksualpartnere

Fremhevede innlegg

Gjest Bellatrix
Skrevet

Tar de alt de kan få? Hvordan kan man føle seg spesiell som kvinne da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

Nope, alle tar ikke alt de kan få. Da kunne jeg hatt flere enn dama til Lars35 hadde :mrgreen:

Jeg tar den jeg elsker, som elsker meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jo, det gjør dere det, så. Dere høvler over alt som har pupper.

Gjest Gjest
Skrevet
Tar de alt de kan få? Hvordan kan man føle seg spesiell som kvinne da?

'Menns valg av seksualpartnere'. Nei, jeg gjør ingen valg. Det er kvinner som velger seksualpartner, menn blir valgt. Dvs. noen menn blir valgt, noen ikke.

Jeg blir ikke valgt, følgelig tar jeg ikke alt jeg kan få.

OK?

Gjest Gjest
Skrevet

OK?

Men hvis du skulle bli valgt vil du ta det du kan få.

Skrevet
Tar de alt de kan få?

De fleste gjør ikke det til vanlig, men det hender.

Hvordan kan man føle seg spesiell som kvinne da?

Ved å få et normalt forhold til kroppen sin. Dvs. å innse at mennesket er mer enn bare kropp. Siden menn som oftest skjønner det, kan de nyte kjødelige gleder uten å føle seg brukt.

Gjest Gjest
Skrevet
Men hvis du skulle bli valgt vil du ta det du kan få.

nei, bestemt ikke. Det er en myte blant kvinner at menn som ikke blir valgt, ikke har drømmer og krav til kjærligheten.

Kanskje den som ikke har noen å elske, likevel er den som elsker høyest?

Gjest Gjest
Skrevet

Menn tar stort sett det de får ja, såfremt at ikke dama er skikkelig avtennende, på grunn av det faktum at de faktisk tenner på det meste.Bare du viser deg frem og ikke er redd for å utfolde deg sexuelt,så vil de fleste menn ligge flate. Dette er noe alle vet, men et lite antall vil kanskje ikke gjøre det, men det er isåfall et meget lite antall!

Skrevet
Ved å få et normalt forhold til kroppen sin. Dvs. å innse at mennesket er mer enn bare kropp.  Siden menn som oftest skjønner det, kan de nyte kjødelige gleder uten å føle seg brukt.

Men menn føler seg likevel som andrevalget i møte med kvinner som har gjort akkurat det samme, altså kvinner som kan nyte de kjødelige gleder uten å føle seg brukt...

og iflg div diskusjoner her inne, så virker det jo som at menn som IKKE "blir valgt", ville tatt alt de fikk dersom de fikk noe...

Skrevet
Men menn føler seg likevel som andrevalget i møte med kvinner som har gjort akkurat det samme, altså kvinner som kan nyte de kjødelige gleder uten å føle seg brukt...

Fordi jeg som mann ikke har noe anstrengt forhold til sex og kan ha det i og utenfor forhold, hvor som helst men ikke med hvem som helst, betyr ikke det at Kåre Bjarne er sånn.

Hvis du som mann puler mye rundt så er det dobbeltmoralsk av deg å mene at en dame som gjør det samme ikke er bra nok for deg. Men hvis du som mann ikke gjør det skal ikke din moral bedømmes ut fra hva andre menn gjør. Og ditto gjelder selvfølgelig for jenter.

Skrevet

Og til TS:

Nei, jeg tar ikke hvem som helst. Alle damer tenner meg ikke.

Gjest Gjest
Skrevet
Fordi jeg som mann ikke har noe anstrengt forhold til sex og kan ha det i og utenfor forhold, hvor som helst men ikke med hvem som helst, betyr ikke det at Kåre Bjarne er sånn.

Hvis du som mann puler mye rundt så er det dobbeltmoralsk av deg å mene at en dame som gjør det samme ikke er bra nok for deg. Men hvis du som mann ikke gjør det skal ikke din moral bedømmes ut fra hva andre menn gjør. Og ditto gjelder selvfølgelig for jenter.

Jeg puler rundt men vil ikke at menn som jeg vil ha et kjærlighetsforhold til skal ha gjort det

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)
Og til TS:

Nei, jeg tar ikke hvem som helst. Alle damer tenner meg ikke.

:) Jeg hadde ikke trodd det heller egentlig, det er bare denne "damer får pult, det gjør ikke menn"-greia som får meg til å lure på om v...*kremt*...noen mener man skal være fullstendig ukritisk.

Endret av Bellatrix
Skrevet
Det er kvinner som velger seksualpartner, menn blir valgt. Dvs. noen menn blir valgt, noen ikke.

OK?

Tiltres.

Skrevet

er helt enig, ble bare litt "revet med".. :ler:

Jeg puler rundt men vil ikke at menn som jeg vil ha et kjærlighetsforhold til skal ha gjort det

og det var akkurat den dobbeltmoralen ja.

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

og iflg div diskusjoner her inne, så virker det jo som at menn som IKKE "blir valgt", ville tatt alt de fikk dersom de fikk noe...

Men akkurat det er jo som å danse om arkitektur. Fullstendig teoretisk :ler:

De vet jo ikke hva de ville gjort, fordi de ikke har opplevd situasjonen :)

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, alle menn puler rundt og feier over alt de kommer over.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Tiltres.

Så om en jente du virkelig syntes var frastøtende la an på deg ville du hatt sex med henne bare fordi hun var villig?

Skrevet
Så om en jente du virkelig syntes var frastøtende la an på deg ville du hatt sex med henne bare fordi hun var villig?

Jeg? Nei. Men generelt sett står jeg på det at menn velges, de velger ikke. Igjen, ikke sant, dette blir en generalisert påstand, selvsagt finnes det damer som ikke kan velge, menn som ikke blir valgt, menn som velger og slikt - men det store bildet er at menn velges.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...