mocci Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Heia, Jeg hadde gitt opp håpet om å noen gang føle meg fin i ansiktet, men kanskje mineral foundation er mirakelet jeg har ventet på..? Jeg har veldig sensitiv ansiktshud med eksem av typen seborreisk. Dette fører til at ansiktet mitt er veldig rødflammet med røde flekker overalt, verst i panne, øyenbryn, kinn og nese. Jeg kan ikke bruke vanlig foundation da huden min blir seende enda verre ut en tidligere......nærmere spedalsk Tror dere løsningen min kan være mineralfoundation som man legger som et pudder og som smelter inn i huden? jeg trenger noe som dekker godt. Hvordan tar dere av denne foundationen igjen? går den av ved å bruke kun vann?? Håper på mange svar
onyx Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Er ikke superbegeistret for BE, liker bedre LilyLoLo, et UK basert merke. http://www.lilylolo.co.uk/home.php
Saeria Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Jeg har sebboreisk eksem og er til tider tørr i overhuden i pannen og tørr på nesa. Jeg bruker for tiden den pressede mineralfoundationen til Glo minerals, for jeg syntes at I.D. sin ble for blank for meg som i utgangspunktet har fet hud. (Sebboreisk eksem er jo også en fet type eksem, selv om det ikke høres sånn ut.) Jeg er kjempefornøyd. Jeg peeler med en mild peeling en til to ganger i uka og legger en ansiktsmaske en gang i uka. Det har hjulpet veldig på eksemet. Dessuten slipper jeg å bruke så mye kortisonholdig krem. God rens og god hudkrem er et must også.
mocci Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2007 Hei igjen Saeria hvor får jeg tak i GLO minerals?? Ja jeg har også fet hud så da kan ID kanskje blir for blank for meg også. Jeg vasker kun huden min med vann, jeg tørr ikke å bruke verken peeling eller renseprodukter da huden min ikke har tålt det noe særlig... Jeg går utifra at du fjerner foundationen med rensekrem også?? Bruker du foundation hver dag?
Saeria Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Det spørs vel litt hvor du bor. jeg kjøpte på Nikita relax her i Bergen, men kan tenke meg at det er flere hudpleiere i Rogaland som fører merket. Den kan også kjøpes via nettbutikker og på eBay. Jeg bruker den hver dag og det går helt fint. Av rens bruker jeg MD og Exuviance. MD er fordi jeg har en fet hudtype. Excuviance er en mild rens for sensitiv hud. Hvertfall de produktene jeg har. Jeg har tålt de helt fint. jeg har rens, dag og nattkrem samt øyekrem. Jeg har også brukt Dermalogica og er fornøyd med det merket også. Peelingen min er også en mild type. Alt er kjøpt hos hudpleier. Ta deg en tur til en flink hudpleier og de kan sikkert hjelpe deg. Du kan jo spørre om det er mulig å få prøver, sånn at du slipper å bruke penger på noe du evt. reagerer på. Beklager at svaret kom så sent, men jeg har vært på jobb fra 15- 02.00.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå