Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Opplever dere ofte at klærne ikke er sånn som de så ut på bildet, eller at størrelsen er feil?

Bestilte noe derfra før - mest topper og sånne litt "safe" ting. Men så opplevde jeg noen ganger at klærne var helt feil - og da gadd jeg ikke mer.

Det er jo så utrolig praktisk å få klær rett i posten. Så har jeg lurt på om jeg skal prøve igjen - men jeg gidder ikke hvis mange stadig opplever å måtte sende klærne tilbake. Det blir for styrete.

Og hva med bukser derfra, ikke jeans men andre typer, blir de dobbelt så store etter en times bruk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestiller innimellom, men bare safe ting (typisk ting jeg har prøvd i butikken, t-skjorter som jeg har lignende av fra før osv...).

Jeg har aldri måttet sende noe tilbake, men det er nok fordi jeg er nøye på hva som bestilles. Det er nemlig masse jeg har likt på nett som jeg har sett/prøvd i butikken, og har vært veldig glad for at jeg ikke bestilte. Ikke alltid stoffet er like fint i virkeligheten, og størrelsene på H&M er litt off synes jeg. Det er jo ofte jeg har med masse inn i prøverommet, men lite blir med hjem...

Virker som om mange sender mye tilbake igjen, ta deg f.eks en titt i noen av shoppingdagbøkene.

Skrevet

De gangene jeg har bestilt klær online har jeg opplevd å ikke bli spesielt fornøyd. Har sendt tilbake klær ved et par anledninger også. Hvis jeg skal bestille noe mer derfra kommer jeg nok til å gjøre sånn som brumma* - vite godt hva jeg bestiller, ikke bestille noe fordi det ser fint ut på bildet.

Har til og med opplevd at et par sokker jeg bestilte var helt rare i fasongen. :ler:

Nei, jeg elsker H&M-butikker, men jeg liker ikke H&M på nett.

Gjest mystify
Skrevet

Bestiller støtt og stadig fra HM på nett, veldig sjelden jeg må sende noe tilbake.. Ganske fornøyd jeg da..

Skrevet

Bestiler nesten alt jeg kjøper hos H&M over nett. Blir stort sett alltid fornøyd. :)

Har opplevd at fargen på klærne kan se litt annerledes ut i virkeligheten i forhold til bildet, men ikke så mye annet...

Skrevet
Bestiller støtt og stadig fra HM på nett, veldig sjelden jeg må sende noe tilbake.. Ganske fornøyd jeg da..

samme her :)

Skrevet
Jeg faller ofte for fristelsen og bestiller fra H&M på nett. Hentet en pakke senest i dag og ble skuffa over denne genseren:

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshop...ept=DAM_TRO_TRO

Det er den første genseren, den gråe. Den sendes tilbake. Stoffet så skikkelig billig ut, og den var veldig forskjellig fra bildet. Burde jo kanskje skjønt det, siden den er av 80% polyester...Håper jeg ikke lar meg lure mer... og heller venter til jeg er i en butikk så jeg får se plaggene først.

Men når det er sagt er jeg godt fornøyd med basic topper, t-skjorter og undertøy som jeg har bestilt på nettet!

Skrevet

Åh! En slags "skuffet-over-HM" tråd er genialt!

Hvis folk forteller hva slags plagg de er misfornøyd med og hvorfor som Maya gjør over her, kan andre unngå å gjøre bomkjøp :)

Skrevet

Jeg opplever ofte at størrelsen blir feil, og da at klærne blir for store og derfor ikke sitter noe fint på. Ellers synes jeg klærne har stemt ganske bra med bildene. Men nå skal det sies at det bare har bestilt gensere/topper, samt treningstøy. Jeans har jeg ingen erfaring med.

Jeg har aldri sendt tilbake varer, men det er mest fordi jeg ikke gidder.

Skrevet

Personlig foretrekker jeg nesten å bestille ting fra H&M nett i stedet for å handle på H&M, selv om jeg gjør begge deler. Får bedre oversikt på nettet.

Men, det er jo ikke til å komme unna at det blir en del bomkjøp. Jeg er nokså lat til å sende slike ting tilbake også.. Har også opplevd mange ganger at jeg har sett klær som jeg har vurdert å bestille i virkeligheten, og blitt veldig glad for at jeg ikke bestilte..

Uansett hvor jeg handler på H&M, så ser jeg alltid på hva slags stoff det er lagd av. Det er så merkelig at kvinne-avdelingen er et akryl/polyester/viskose-helvete, mens herre-avdelingen nesten bare består av klær i bomull og ull..

Skrevet

Den store fordelen med HM på nett er at det er oversiktlig, i motsetning til butikkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...