Gå til innhold

Hvit eller ivory brud?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Tex - jeg mente som sagt ikke bare deg. Det er veldig mange som sier at de tror de ser bleke ut i helt hvitt.....bare fordi de er lyse - men det er ikke alltid "the case". Greit å vite bare når man skal se etter kjole - for kanskje man ikke prøver hvit engang selvom det kunne vært fint :)

Og ps - du mangler en l i linken din som går til bryllupssiden til deg og samboern din ;)

Endret av *Emma*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ps - du mangler en l i linken din som går til bryllupssiden til deg og samboern din ;)

Takk for tipset ;) Fikset nå.

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Jeg har som sagt helt hvit kjole, selv om jeg er blond og har veldig lys hud. Med hudtonen min passer ikke til kremhvit/ivory/beige og lignende(eller andre pasteller som lys rosa, lys blå eller lys gul), for meg er det disse fargene som gjør at jeg ser syk ut. Jeg ser jo selvfølgelig blek ut i hvitt også, rett og slett fordi jeg er blek, men håper på å rette på det med en del solarium før bryllupet.

Skrevet

jeg har ivory kjole.

På brudesalongen sa de at de fleste kler ivory best, for ellers kan de bli bleke, har du rødt hår og blek hud bør du velge hvit, ellers kan en se litt gulaktig ut i huden.

Tror det viktigste er å velge en kjole og farge som er fin til din hud.

Gjest nimbus
Skrevet

Min kjole er lys ivory, men kunne godt hatt kritthvit sånn sett... Offwhite kan jeg derimot ikke ha, da ser jeg syk ut... Rart det der.

Mannen har tenkt å ha ivory lindress. Har ikke kjøpt den ennå, og bare 1,5 uke igjen... Skal kjøpe dressen når vi kommer til Dubai der vi skal gifte oss. Litt risikabelt, men det ordner seg nok! Hadde egentlig tekt at han skulle ha hallingbunad, men det rakk vi ikke å få sydd...

Skrevet

Jeg ser for meg noe med litt "farge" på; elfenbens- eller champagnefarget. Men kan hende hvitt ser best ut på meg. Den finner jeg vel ut på brudesalongen. :) Tror ikke jeg kommer til å få vite hva mannen skal ha på seg för på selve dagen, men jeg tipper på sort sjakett, med vest i en eller annen farge (blått?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...