Gå til innhold

Hvit eller ivory brud?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvilke farge på brudekjolen skal du ha!

Jeg har valgt ivory......passer meg :)

Endret av Lund
Videoannonse
Annonse
Gjest Veronica Mars
Skrevet

Min er helt hvit, og ser nesten litt sølvgrå ut pga alle paljettene og strasset på den. Prøvde kjoler i ivory o.l., de gjør at jeg ser forferdelig blek ut.

Skrevet

Har også en helt hvit kjole. Kler best kalde hvitfarger så er veldig fornøyd med den. Fikk kjolen til en kjempepris siden den var så hvit - ingen andre bruder hadde vært interessert i den pga fargen og salongen ville bli kvitt den. Bra for meg :D

Skrevet

Ivory. Kunne godt hatt helt hvit, men valgte likevel ivory.

Skrevet

Kjolen min er ivory. Men jeg valgte den ikke på grunn av fargen, den kunne like gjerne vært hvit. Men i ettertid er jeg veldig glad jeg valgte ivory, for ellers ville den nok ikke vært så fin mot huden min. Jeg er veldig blek.

Min forlovede har beige dress! Litt uvanlig, særlig siden han ellers bare går i mørke klær, men han kler den utrolig godt.

Skrevet

Tror kjolen min har hvitt skjørt og ivory farget overdel. Med hvite detaler på da. Egentlig kunne jeg tenke meg helt hvit, men da måtte jeg hatt 5 lag med spraytan for å sett frisk ut!

Mannen skal ha hallingbunad *sikle* (ikke hatten da tror jeg)

Skrevet

Bare sånn for the record må man ikke være sykt brun for å ha på seg hvit kjole. (Virker som mange...ikke bare Tez altså) tror det. Se bilde i mitt forrige innlegg i denne tråden......jeg var litt brun (hadde tatt sol en 6-7 ganger kanskje) men slettes ikke skikkelig sommerbrun engang og jeg har lys hud til og med. Jeg syns hverken jeg så syk eller blek ut....

Gjest lillelou
Skrevet

Kjolen min blir elfenbensfarget, og kjæresten min skal ha en fantastisk stilig gråblå dress. :hjerte:

Skrevet

*Emma*: det er nok veldig individuelt det. Man må bare finne en kjole som passer en selv :) Du var jo LEKKER i din!

Jeg prøvde både hvit kjole og ivory kjole og gyllen kjole, og selv om jeg likte alle, så så jeg noe blekere ut i den hvite ja. Men det er jo meg, jeg vet andre kan kle det helt lekkert.

(Jeg er generelt ikke bare lys, jeg er litt bleik, og jeg tar aldri sol... så jeg håper egentlig på knakende sol, før St.Hans... ikke det nei.. jeg får vel vurdere om jeg skal våge meg inn i et solstudio for første gangi mitt liv snart...?)

Uansett, jeg har valgt en ivory kjole, og min kjære stiller i sjakett.

Skrevet (endret)

Bare sånn for the record må man ikke være sykt brun for å ha på seg hvit kjole. (Virker som mange...ikke bare Tez altså) tror det. Se bilde i mitt forrige innlegg i denne tråden......jeg var litt brun (hadde tatt sol en 6-7 ganger kanskje) men slettes ikke skikkelig sommerbrun engang og jeg har lys hud til og med. Jeg syns hverken jeg så syk eller blek ut....

Jeg vet at man ikke må være brun, men man må ha riktig hudtone. Jeg snakket kun for meg selv, jeg ser ikke frisk ut i helt hvite klær, på samme måte som jeg ikke ser frisk ut i rødt/oransje/brunt. Saken kan være en helt annen for andre lysehudede personer.

Endret av Tez

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...