mocci Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Heia, Jeg er på jakt etter en vår/sommer jakke med casual look, altså en jakke som går til alt fra joggebukser til dongribukser. Den skal også være kort. Jeg har sett mye korte jakker i butikkene, men det har vært "finere" jakke ala trenchcoat o.l. Jeg ønsker en mer allround jakke, gjerne street stil. Kanskje dere har kjøpt en tøff jakke allerede? gi meg tips om butikker, merker etc Tusen takk for alle svar!
linky Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 (endret) Ble litt nyskjerrig, har du et bilde av hvordan du kunne tenke deg at jakken så ut? Endret 29. mars 2007 av linky
Rexina Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Jge synes Jean Paul har fine jakker i år. De har en heeelt enkel, litt sporty, men fortsatt feminin hvit (finnes også i mørk blå). Finner ikke bilde av den, men den er kjempefin. Har skrålommer som vender innover (og ikke synes på jakka), og en feminin passform. Den er kort, men ikke for kort=rekker til hofta. Er vindtett, sprutsikker, og har deilig myk tynn fleese inni. Har den selv og elsker den. Kan brukes til det meste Det står heller ikke Jean paul på den så det synes, så du slipper å flashe merket, som mange av andre av jakkene deres har. Navnet er prntet i hvitt på brystet og du må lete etter det (jeg fant ikke det på brystet før to uker etter jeg kjøpte den:P)
Gjest Tweek Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Er ikke den JPF jakken klassisk? Føler den har vært i butikkene alltid jeg :-D
cocco Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 http://www.shoppingmall.no/index.php?main_...roducts_id=1092 http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshop...ept=DAM_OVR_YTT (Side 3, nr. 1 og 3) For eksempel.
Rexina Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Er ikke den JPF jakken klassisk? Føler den har vært i butikkene alltid jeg :-D ← Jeg har sett sånne jakker hvert år, men modellene endres jo. Har holdt på å kjøpe en sånn hver vår, men har ikke vært helt fornøyd før, for de virka så posete rundt magen. Men i år har de gjort de mer feminine og rene. likte ikke at det sto Jean Paul nedover hele armen osv, de er mye finere i år synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå