Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dere sjalu på din kjæres eks?

min mann har vært gidt før og har et barn med ei annen... og til tider så har de en del kontakt på telefon... og jeg vet jeg er sjalu.... og han vet jeg er sjalu.... men han sier at han ikke forstår hvorfor jeg er det....

er det bare meg som er sjalu? eller er det andre her oxo som er det?

og hvorfor er dere sjalu *?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg er ikke sjalu. Det kommer vel litt av alderen vår, og at vi begge har hatt mye fortid og vært gift før.

Men jeg kan forstå at noen er det. Da jeg var yngre (og før jeg selv fikk barn) kunne jeg aldri tenke meg å være sammen med en som hadde barn fra før, nettopp fordi jeg ville at dette med å stifte familie skulle være noe vil begge begynte med sammen. Man deler jo noe spesielt og blir veldig knyttet, og den gang ville jeg ikke at en kjæreste skulle ha delt dette med en annen dame før.

Nå derimot har vi som nevnt mye fortid og familier begge to, så tanken på å være sjalu på ekskona hans har ikke streifet meg engang.

Men som sagt, er dere veldig unge og han har familie fra før og du ikke, kan jeg forstå at du tenker på det.

Hvem som gjorde det slutt, om han evt. har slitt med at han "mistet" henne, om det er ferskt brudd eller lenge siden, er ting som kan forverre (eller forbedre) denne sjalusien tror jeg.

Det er forressten naturlig at de har mye kontakt siden de har et barn sammen, ikke bekymre deg eller gruble for mye over dette.

Sjalusi kan være så ødeleggende, konsentrer deg heller med å la han huske hvorfor han falt for deg ;)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Nei. Hvorfor skal jeg være sjalu på noe som ikke fungerte? :klø:

Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

Nei - trøste og bære. Jeg har ingen grunn til å være sjalu på henne selv om de var gift i tjue år.

Gjest Gjest
Skrevet

its the illusionary man that supplants us all in the long run - georg bernad shaw

;)

Skrevet

Jeg må vel innrømme at jeg er litt sjalu, men har absolutt ingen grunn til det. Kjæresten har ikke hatt kontakt med sin eks siden det ble slutt, så hvorfor er jeg egentlig sjalu. Merkelig...

Gjest Gjest
Skrevet
er dere sjalu på din kjæres  eks?

min mann har vært gidt før og har et barn med ei annen... og til tider så har de en del kontakt på telefon... og jeg vet jeg er sjalu.... og han vet jeg er sjalu.... men han sier at han ikke forstår hvorfor jeg er det....

er det bare meg som er sjalu? eller er det andre her oxo som er det?

og hvorfor er dere sjalu *?

Kansje jeg er exen til din mann? La oss si det. Vi var gift og har barn i sammen. Forholdet har vert slutt i åresvis. barna greier seg selv. han bor nå sammen med deg. Jeg har aldri hatt vonde tanker om deg. exen er et tilbakelagt kapittel.

Jeg er etablert på nytt. I forskjellige anledninger har vi vert nødt til å møtes.

jeg har gått meg på han ufrivillig i byen tre ganger på mange år. Vi har da tatt en kopp kaffe sammen.

Vi snakker sammen som andre bekjente. dveler aldri ved det som var eller det som gikk galt.

Ungene klarer seg selv nå. Dere er etablerte med barn. jeg vet mine barn har invitert osv...du har aldri møtt opp. Ikke en juledag har du invitert de. Det passer ikke. Du har aldri tatt en tlf eller sendt et kort til merkedager.

Hva er det som plager deg? Hva er du sjalu på? jeg synes mest at det er synd i deg. Du burde få gjort noe med din selvtillitt.

Gjest Gjest
Skrevet

Er singel nå. Men var sjalu på eksen til min eks. Mest fordi de traff hverandre privat og han innrømmet at han kysset henne. Men han var jo ikke utro for de hadde jo ikke sex!!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg finnes ikke sjalu. Det har jeg ingen grunn til heller.

Skrevet

Den som er sjalu uten grunn har et problem, som man burde takle selv uten å la det gå ut over andre...

Gjest baby-E
Skrevet

Har ingen grunn til å være sjalu på samboerens ex

Skrevet

Jeg vet ikke om sjalu er ordet, for hun er ingen trussel for meg.

Men, jeg liker ikke hennes fremgangsmåte når det gjelder oppførsel ift en mann som ikke lengre er hennes og ikke har vært det på lang tid.

Jeg syns ekser bør kjenne sin besøkelsestid og ligge unna når mannen faktisk har gått videre.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er nok bare deg; ingen andre her "oxo" som er zalu på x1 hannnsssesss!

Skrevet

Nei, hun er veldig hyggelig og søt, og vi klemmer alltid på hverandre når vi møtes =) De har et barn, og vi samarbeider alle helt fint.

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke sjalu, men jeg innrømmer at det stikker at han har hatt andre før meg. Men tror det har mer med at jeg føler han har hatt en form for ungdomstid, noe jeg aldri hadde. Så ikke noe han har noe med, men noe som streifer meg fra tid til annen. Vel, 5 minutter md slike tanker nå og da ser jeg ikke som et stort problem, spesielt når jeg klarer å riste det av meg uten å plage andre med de :)

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Nei jeg er ikke sjalu på noen av hans ekser. Tviler på at jeg hadde vært det i et forhold hvor han evt. hadde hatt barn også, hvis ikke det var noe spesielt jeg ikke hadde klart å sette fingern på i mellom dem.

Sier han det ikke er noen grunn er det nok ikke det :)

Skrevet

Jeg er ikke sjalu på min samboers tidligere kjærester. Jeg ser ingen grunn til å være det heller.

Skrevet

Jeg var nok sjalu helt i begynnelsen av forholdet. Fordi de to hadde et barn sammen, en fortid og et bånd mellom seg liksom.

Ettersom tida gikk viste det seg at det ikke var så mye å være sjalu på, for å si det mildt. :ler:

Skrevet

Jeg blir beroliget når de snakker sammen på telefon iblant. Alternativet er mye verre med tanke på at de har barn sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...