Gjest Mortiis Skrevet 27. februar 2003 #1 Del Skrevet 27. februar 2003 her kommer jeg og betror mine neseproblemer, og dere sletter innlegget så jeg ikke kan få hjelp? Jeg ønsker kun å vite om utifra avataren min at jeg er enten heslig eller sjarmerende. Opp til dere å svare. Og Hege, vær så snill la denne være, hva? MVH Mortiis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 27. februar 2003 #2 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg liker ikke den nesen jeg kan se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 27. februar 2003 #3 Del Skrevet 27. februar 2003 Personlige meldinger postes på "Personlige meldinger". Useriøse innlegg slettes. www.kvinneguiden.no/Forum/fag.php#0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 28. februar 2003 #4 Del Skrevet 28. februar 2003 Prøver du å latterliggjøre deg selv eller?? Nå må du ta deg sammen. Hvis du vil fremstå som seriøs på noe som helst område, bør du f.eks. sløyfe din underskrift om "fistfuck" kanskje. Få deg et liv! Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 28. februar 2003 #5 Del Skrevet 28. februar 2003 Hvis DU er misfornøyd med utseendet ditt, hva skal en annen stakker si da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. februar 2003 #6 Del Skrevet 28. februar 2003 Morthiis Jeg synes nesen din er fin jeg!! I won`t crusify you. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. februar 2003 #7 Del Skrevet 28. februar 2003 Nesen er fin den ! ( Men ørene er litt spisse ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 28. februar 2003 #8 Del Skrevet 28. februar 2003 "Ver du glad i den nasen du har! Det gjer ingenting om den e både krokete og rar" sitat, Ivar Medaas Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 1. mars 2003 #9 Del Skrevet 1. mars 2003 Tøff nese, og du lukter sikkert godt med den..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 1. mars 2003 #10 Del Skrevet 1. mars 2003 ok..... jeg vet at hvis ikke jeg gjør det, vil noen andre snart ta den... vel...la oss få det overstått: -Min hund har ingen nese. -Men hvordan lukter den da?? -Forferdelig. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jillwm Skrevet 3. mars 2003 #11 Del Skrevet 3. mars 2003 synes du er kjekk, jeg selv om jeg tviler på at du er det "rette" mortiis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå