Lisett Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Jeg har en datter på 9 år som skal ha seg nytt regntøy, derfor var vi nede i butikken for å se på det før hun drar på tur med skolen. Når vi hadde gått rundt i butikken å sett på en del typer så spurte jeg hun hva hun ville ha, og det hun ville ha var et sett av den barnslige typen (høy bukse m/seler og strikk under føttene. osv) Dette syntes jo jeg er/var veldig rart for det er hun vel altfor gammel for? Jeg trodde dette var noe bare ungene i barnehagen bruke, eller tar jeg feil? Skal jeg evt. kjøpe det regntøyet til hun? Jeg frykter at hun kan bli mobbet for det. Hva tror dere?
Laban75 Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Må vel regne med at hun har sett dette hos noen av venninnene sine, siden hun var klar på at det var dette hun ville ha?
Scorpina Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Har nettopp mottatt denne regnjakken og denne regnbuksen til vår 9årig datter. Hun var superfornøyd med regnsettet. Regnbukse a la denne typen kjøpte jeg sist til jenta vår når hun gikk i 1. klasse, og det begynner å bli noen år siden, så jeg kan forstå at du stusset litt på hennes ønske.
Gjesten29 Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 Hallooooo,er det nøye? det viktigste er at hun ikke blir våt! jeg har en slik en-og jeg er30!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå