Gjest Lovegeckos Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Altså nå vet jeg jo det er sånn at mange, kanskje de fleste menn liker en glatt mus. Ikke sant? Problemet mitt er at min mus ikke er noe pen (tror jeg). De innerste leppene henger utover de ytterste, og den er ganske bollete. Er det ikke da bedre å beholdet håret slik at den er litt dekket? Hva syns dere menn?
Gjest Bellatrix Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Nå er ikke jeg mann, men jeg tviler på at menn synes musa di er stygg.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Tenker mye på det samme selv, men her er det de ytre som henger. Og de synes gjennom joggebukser hvis de er stramme i skrittet.
Gjest Mirina Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Jeg er sikker på at musa di ikke er stygg. Hvis du føler for å barbere gjør du det, hvis ikke lar du være.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Altså nå vet jeg jo det er sånn at mange, kanskje de fleste menn liker en glatt mus. Ikke sant? Problemet mitt er at min mus ikke er noe pen (tror jeg). De innerste leppene henger utover de ytterste, og den er ganske bollete. Er det ikke da bedre å beholdet håret slik at den er litt dekket? Hva syns dere menn? ← Det høres ut som en veldig normal mus for meg! Og det synes ikke menn er stygt Tenker mye på det samme selv, men her er det de ytre som henger. Og de synes gjennom joggebukser hvis de er stramme i skrittet. ← På de fleste synes det hvis de går med veldig stramme bukser eller tights - camel toe...
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 På de fleste synes det hvis de går med veldig stramme bukser eller tights - camel toe... ← Tror ikke det er det hun mener... Jeg det samme, bare med de indre. De henger laangt utenfor de ytre. Jeg synes ikke det er veldig pent, men har aldri fått klager for å si det sånn Men tilbake til saken: De synes som en "omvendt" camel toe, hvis du skjønner... De stikker ut, i stedet for å bli en kløft... Veldig irriterende, og en av grunnene til at jeg trives mye bedre i jeans og saggete joggebukser, enn trangt treningstøy...
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2007 #7 Skrevet 28. mars 2007 Problemet mitt er at min mus ikke er noe pen (tror jeg). De innerste leppene henger utover de ytterste, og den er ganske bollete. Er det ikke da bedre å beholdet håret slik at den er litt dekket? ← Tenker mye på det samme selv, men her er det de ytre som henger. Og de synes gjennom joggebukser hvis de er stramme i skrittet. ← Og det var ikke til beskrivelsene av hvordan kjønnsorganene deres ser ut, men til hva de føler rundt det. ALLE HAR FIN MUS!!!
Gjest nok en gjest Skrevet 28. mars 2007 #8 Skrevet 28. mars 2007 Jeg er mann, og jeg har aldri hatt sansen for barbert mus. Det er fint med frisert/velstelt "hage", men de glattbarberte virker lite innbydende. Har ikke trenden snudd nå, forresten? Når det gjelder resten av utseendet, tror jeg neppe et skikkelig mannfolk mister interessen pga. størrelsen på hverken ytre eller indre lepper. Har du bollemus, skal du bare være glad, for de fleste menn jeg diskuterer damer med er enige der: Bollemus er toppers! Uansett, det viktigste er hva du synes er komfortabelt (jfr. hårpryd), og mannen som er/blir glad i deg forlater deg neppe pga. leppenes størrelse og/eller fasong.
Gjest Norman Skrevet 29. mars 2007 #9 Skrevet 29. mars 2007 Jeg tror nok at vi menn bør være såpass ærlige at vi kan innnrømme at det faktisk finnes pene og stygge fitter. Men det å ha sex med ei som har ei som ikke er fullt så pen, er ikke noe dårligere enn å ha sex med ei som har ei pen mus. Jeg mener du har et godt poeng, helt fullstendig ribbet for hår er kanskje ikke så lurt hvis fitta di er stygg.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2007 #10 Skrevet 29. mars 2007 Har aldri sett ei stygg mus. Tror vel menns opplevelse av den enkelte mus vil avhenge av personlige visuelle musepreferanser i kombinasjon med lukt, smak osv. Den skal jo heller ikke beskues i all evighet, men pules.
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 29. mars 2007 #11 Skrevet 29. mars 2007 Den høres ikke stygg ut som du beskriver den, synes den høres fin ut, jeg.
Grønt blad Skrevet 29. mars 2007 #12 Skrevet 29. mars 2007 Jeg tror nok at vi menn bør være såpass ærlige at vi kan innnrømme at det faktisk finnes pene og stygge fitter. Men det å ha sex med ei som har ei som ikke er fullt så pen, er ikke noe dårligere enn å ha sex med ei som har ei pen mus. Jeg mener du har et godt poeng, helt fullstendig ribbet for hår er kanskje ikke så lurt hvis fitta di er stygg. ← Hva gjør en mus penere enn en annen? Har det noe med leppenes størrelse å gjøre?
Gjest Reisende John Skrevet 29. mars 2007 #13 Skrevet 29. mars 2007 (endret) 11111111111 Endret 20. april 2007 av Reisende John
Gjest Fyr på 36 Skrevet 29. mars 2007 #14 Skrevet 29. mars 2007 Jeg synes musa di høres dritlekker ut jeg da. Ingenting er mer sexy enn store indre lepper... synes nå jeg da ...
Gustenpus Skrevet 29. mars 2007 #15 Skrevet 29. mars 2007 Jeg har aldri sett en stygg mus. Inntil det motsatte er bevist anser jeg det for å være et fabeldyr som kun eksisterer i kvinners hode. Barber eller la vær, men kos deg med musa di slik som den er! (Jeg lover, det var ikke meningen at skulle rime )
Cognizance Skrevet 29. mars 2007 #16 Skrevet 29. mars 2007 Problemet mitt er at min mus ikke er noe pen (tror jeg). De innerste leppene henger utover de ytterste, og den er ganske bollete. Hva syns dere menn? ← Hmm nei vet ikke helt jeg ... tror nesten jeg må få se et bilde for å kunne ta et standpunkt.
Gjest Reisende John Skrevet 29. mars 2007 #17 Skrevet 29. mars 2007 (endret) 111111111111 Endret 20. april 2007 av Reisende John
Cognizance Skrevet 29. mars 2007 #18 Skrevet 29. mars 2007 Og her begynner vi å nærme oss kjernen i ditt problem med å skaffe kvinnfolk, hehe ← Tror kansje du misforsto min egentlige intensjon?
Gjest Reisende John Skrevet 29. mars 2007 #19 Skrevet 29. mars 2007 (endret) 11111111111 Endret 20. april 2007 av Reisende John
Jalp Skrevet 29. mars 2007 #20 Skrevet 29. mars 2007 Jeg tror nok at vi menn bør være såpass ærlige at vi kan innnrømme at det faktisk finnes pene og stygge fitter. Men det å ha sex med ei som har ei som ikke er fullt så pen, er ikke noe dårligere enn å ha sex med ei som har ei pen mus. Jeg mener du har et godt poeng, helt fullstendig ribbet for hår er kanskje ikke så lurt hvis fitta di er stygg. ← Her snakker IKKE Normann for "oss menn". Ihvertfall ikke for meg. For meg finnes det ikke noe som heter stygg mus. Jeg liker den musa som den dama jeg liker har. Forskjellige varianter gir forskjellige muligheter og det er spennende. Når det gjelder hår så hender det at kvinner spør hva jeg liker best. Jeg sier da som sant er at jeg ikke liker hår i munnen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå