Gå til innhold

Råd, noen...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten sliter med sexen.. Vi har sjelden sex, og når vi først har det blir det mye fram og tilbake og det blir liksom aldri helt det samme.. Det har vært sånn ganske lenge, omtrent et halvt år.

Når jeg snakker med han forklarer jeg at jeg blir opphisset av å være sammen med han, å gjøre noe koselig sammen og at han sier fine ting til meg, kanskje masserer meg osv. Sånn som det er nå, så er det ikke den fremgangsmåten han bruker når han vil ha sex, det går mer i klåing og grafsing og "Vil du ikke pule daaaa!", den gata.

Han sier at han er så lei av å prøve at det er derfor han gjør det.. Det er ikke at jeg må ha det romantisk og sånn, men sånn som det er nå så har jeg sjelden veldig lyst, og da hjelper det liksom ikke at han klår og tuller og styrer på.

Når vi snakket om det istad, så ble vi enige om å finne ut hva det er som er galt og å prøve å ordne det.. Og det er jo kjempebra, men når jeg prøver å forklare han hva det er jeg mener, så skjønner han det ikke!

Jeg vil ikke ha det sånn som det er nå.. Og det vil ikke han eller. Jeg vil på en måte at det skal være mer seriøst, mer voksent på en måte.. At han ikke tuller så mye hele tiden..

Og det jeg prøvde å forklare han var at jeg vil ha sex på en måte som gjør at vi mister hemningene helt, at vi blir helt oppslukt av hverandre, og ingen av oss bryr katta om hvilken stilling vi skal bruke eller ditt eller datt, men at vi bare .. ja.. Puler vettet av hverandre og storkoser oss! Og at vi har sex med mer kjærlighet for hverandre.. Men han skjønner ikke hva jeg mener når jeg sier dette.

Det var sånn det var for lenge siden (vi har vært sammen i omtrent 3 år) og jeg (og han) vil tilbake til det..

Jeg bare lurer på hva jeg skal si for å få han til å forstå hva jeg mener?

Forstår noen her inne hva jeg egentlig mener?

vil ordne opp i dette.. :sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg og kjæ²¥sten sliter med sexen.. Vi har sjelden sex, og nå² vi f?har det blir det mye fram og tilbake og det blir liksom aldri helt det samme.. Det har væ²´ så®® ganske lenge, omtrent et halvt å²®

N岠jeg snakker med han forklarer jeg at jeg blir opphisset av 堶沥 sammen med han, 堧j?oe koselig sammen og at han sier fine ting til meg, kanskje masserer meg osv. S宮 som det er n嬠s堥r det ikke den fremgangsm崥n han bruker n岠han vil ha sex, det g岠mer i kl婮g og grafsing og "Vil du ikke pule daaaa!", den gata.

Han sier at han er s堬ei av 堰r?t det er derfor han gj?t.. Det er ikke at jeg m堨a det romantisk og s宮, men s宮 som det er n堳堨ar jeg sjelden veldig lyst, og da hjelper det liksom ikke at han kl岠og tuller og styrer p宠

Nå² vi snakket om det istad, så ¢le vi enige om å ¦inne ut hva det er som er galt og å °r? ordne det.. Og det er jo kjempebra, men nå² jeg pr?å ¦orklare han hva det er jeg mener, så ³kj? han det ikke!

Jeg vil ikke ha det så®® som det er nå®® Og det vil ikke han eller.  Jeg vil på ¥n må´¥ at det skal væ²¥ mer seri?mer voksent på ¥n må´¥.. At han ikke tuller så ­ye hele tiden..

Og det jeg pr?堦orklare han var at jeg vil ha sex p堥n m崥 som gj? vi mister hemningene helt, at vi blir helt oppslukt av hverandre, og ingen av oss bryr katta om hvilken stilling vi skal bruke eller ditt eller datt, men at vi bare .. ja.. Puler vettet av hverandre og storkoser oss! Og at vi har sex med mer kj沬ighet for hverandre.. Men han skj? ikke hva jeg mener n岠jeg sier dette.

Det var s宮 det var for lenge siden (vi har v沴 sammen i omtrent 3 岩 og jeg (og han) vil tilbake til det..

Jeg bare lurer p堨va jeg skal si for 堦堨an til 堦orst堨va jeg mener?

Forstå² noen her inne hva jeg egentlig mener?

vil ordne opp i dette..  :sur:

Dette var helt umulig å forstå, ikke rart fyren din blir grinete !

Skrevet

Skriften var ikke sånn til meg som i det innlegget ditt :klø:

Gjest Gjest
Skrevet

KG konka ut og viste merkelige tegn i et halv minutt eller så.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo ganske enkelt... Om han blir kåt på et sekund og du ikke blir tent av det så må han bruke litt tid på å få deg kåt. Det behøver ikke være kjedelig i det hele tatt. ;)

Om jeg og min mann ikke har enset hverandre hele dagen, sett på tv om kvelden og så er han klar som et egg når vi ligger i sengen, ja da blir det sjelden noe stormende sex utav det. Hjernen min er ikke med på opplegget før han er ferdig :forvirret:

De gangene han ønsker sex og sier "jeg er kåt" så er jo det vel og bra for han, men jeg blir ikke kåt av et slikt "forspill."

Si rett ut at han må tilfredstille hjernen din før det blir god sex.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er så enkelt altså.. ;)

Skal prøve det!

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

Det er faktisk ditt ansvar å tenne deg også :)

Og det kan godt tenkes at du blir tent av å se at han er tent, men at dere må starte litt tidligere på dagen. Gå og stryk og ta litt på hverandre, f.eks når dere lager middag. Hiss deg selv opp, ta deg en tur på do og fikle litt, etc.

Det er faktisk ikke bare hans ansvar å hisse deg opp, på samme måte som det ikke er 100% ditt å gjøre ham opphisset. Nå er det jo sånn at menn kan få ståpikk, og bli opphisset av tanken på hva man kan bruke denne til, etter at det faktisk har begynt å dunke og vippe :ler: Så det går litt fortere hos oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...