Gå til innhold

Er vi vanskelige?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde nok ikke kjøpt noe jeg ikke hadde sett. Det skal dog nevnes at jeg ikke er stor fan av ønskelister i utgangspunktet, synes noe selve gavepreget blir borte når mottaker på forhånd har bestemt hva han skal få. Det er sikkert greit med lister likevel, menge synes gavekjøp er vanskelig, men å bli snurt når noen da velger å ikke kjøpe fra listen er bare tåpelig.

Og når det gjelder at butikkpersonalet sa til dere at ingen hadde reagert på dette før tror jeg dere skal ta det med en klype salt - de som reagerer mest hadde sannsynligvis ikke engang vært i kontakt med butikken, og ellers vil de selvsagt ha dere som kunder og forteller ikke nødvendigvis hele sannheten.

Synes det er greit å ønske seg penger til bryllupsreise, men jeg ville heller ikke gitt det selv. Men til svaret på spørsmålet ditt - i mine øyne er dere vanskelige, ja.

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampyra
Skrevet

Jeg er enig i de fleste andre her... Det er relativt sært å kun ønske seg ting fra en butikk.

Jeg ville sørget for å ønske meg ting som alle har mulighet til å få tak i. Jeg synes ikke det er frekt å ønske seg penger, men man kan gjerne skrive "et bidrag til bryllupsreise/stekovn/kjøleskap" etc.... Greit å vite hva de vil bruke pengene på

Skrevet
Jeg ville ikke bestilt noe over telefon som jeg ikke hadde sjansen til å se på, og jeg ville ikke gitt penger. Selvsagt ønsker jeg å glede brudeparet, men man på huske på at gaver ikke er noe man kan kreve og jeg synes det egentlig er en uting å være sær når det gjelder gaveønsker og forvente at gjestene skal følge deres krav til punkt og prikke.

Helt enig med Arkana!

Skrevet

Ser at de fleste mener at vi er vanskelige og litt sære, så derfor har vi bestemt oss for å gjøre endel endringer. Vi kommer til å beholde ønskelisten på denne butikken, men i tilegg vil vi legge ut en detaljert ønskeliste på hjemmesiden vår, slik at gjestene kan kjøpe det andre steder hvis de ønsker. Eventuelt også ta vekk noen av tingene og også legge ut en ønskeliste på christiania eller tilbords.

Takker for alle svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...