Gå til innhold

Noen gode filmer på kino?

thapara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gitte

300 skal visst være bra har jeg hørt...

edit: sorry, leste ikke. tror 300 er ganske voldelig :)

Endret av Gitte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ja, det er stort sett den folk snakker om.. Men tenkte meg noe litt mer jentete! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet den er guttete, men jeg klarer ikke la være å anbefale Kill Buljo. Herregud så vanvittig greie den var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Fountain!

Utruleg vakker film, men litt dyster av og til, svært givande. Det var eit einaste stort eventyr å sjå filmen, og det var tre forskjellige vinklingar av same historie som var spunne inn i kvarandre. Hovudhistorien er at ei dame har fått kreft, og mannen hennar er medisinsk forskar som har eit kappløp med tida. Vakkert og eventyraktig, av Aronofsky (regissøren av Requiem for a Dream, mellom anna).

Skjønner ikkje at filmen har fått til dels lunkne anmeldelsar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale "Music and lyrics". I tillegg så kommer "La vie en rose" nå, filmen om Edith Piaf. Den anbefaler jeg iallefall!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som små barn. Den er ikke voldelig.

Men vil anbefalle på det sterkeste 300. Jeg er ei jente og likte filmen utrolig godt. Den passer like mye for kvinner som for menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale "Music and lyrics". I tillegg så kommer "La vie en rose" nå, filmen om Edith Piaf. Den anbefaler jeg iallefall!!!!

Jeg skal se "Music and lyrics" i kveld, og "La Vie en Rose" neste uke. *fornøyd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også se "La vie en Rose". :)

(Men mener jeg så at filmen i Frankrike har tittelen "La Môme". Lurer på hvorfor de har valgt å gi en ny fransk tittel til lansering i Norge?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-
Jeg vet den er guttete, men jeg klarer ikke la være å anbefale Kill Buljo. Herregud så vanvittig greie den var!

Den er KUL! Anbefales på det sterkeste dersom man kun er ute etter å le! ja, den har en syltynn historie, er ultrarølpete og absolutt ikke.no Oscar-materiale, men morsom?! JA! Jeg lo så jeg grein etpar ganger, og det samme gjorde de som så den på kino sammen med meg, siden 90% av de var sørfra så var den faktisk ikke så lokal som jeg hadde fryktet :)

...og om 250.000 ser den på kino så blir det oppfølger :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også se "La vie en Rose". :)

(Men mener jeg så at filmen i Frankrike har tittelen "La Môme". Lurer på hvorfor de har valgt å gi en ny fransk tittel til lansering i Norge?)

Dette antar jeg kommer av at hun ikke er kjent som La Mome (den lille, La Mome Piaf=den lille spurven), i Norge. Men alle vet hvem som synger akkurat den sangen "Le vie en Rose".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med et par over her; Kill Buljo bør absolutt ses. Hysterisk morsom, om ikke glimrende historie og skuespill så ler du så krampa tar deg. Helt sinnsykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...