Brura2007 Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 JIPPIIIIII! Jeg har en pappa som er flink å ordne opp : gjett hva slags bil han har skaffet til oss på den store dagen: en Daimler DS 420 Limousine! Det finnes kun en av den i Norge, og det er den samme som dronningen i England bruker ...men jeg har ett spørsmål - hvor mye betaler dere for leie av bil? vi må betale 3900 kroner. Er det dyrt? Da blir vi fraktet hvor vi vil hele dagen - brud, brudgom, pappa og forlovere... Vi må svare i morgen - så gjerne vær raske med svar :-)
rusketulla Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Så kult at dere har fått en spesiell bil som dere ønska dere Dere skal vel ikke kjøre så veldig mye rundt på bryllupsdagen? Men uansett tror jeg det er en helt vanlig pris, det er veldig dyrt (og derfor velger vi å ikke gjøre det). Siden vi ikke skal ha husker jeg ikke helt hvor mye det koster, men tror de vi så på var mellom 3000 og 4000. Si ja dere
Brura2007 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2007 Så kult at dere har fått en spesiell bil som dere ønska dere Dere skal vel ikke kjøre så veldig mye rundt på bryllupsdagen? Men uansett tror jeg det er en helt vanlig pris, det er veldig dyrt (og derfor velger vi å ikke gjøre det). Siden vi ikke skal ha husker jeg ikke helt hvor mye det koster, men tror de vi så på var mellom 3000 og 4000. Si ja dere ← godt å høre! takk, rusketulla
Gjest HeidiO Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Vi betaler 900 kroner for en hvit Lincoln.. Tenker at vi kommer til og bruke den ett par timer (fra kirken, til fotografering, fra fotografering, til selskapslokalet)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå