Gjest Lund Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 (endret) Når skal du ha bryllupet vår,sommer eller høst,vinter? Og hvorfor? Endret 29. mars 2007 av Lund
BIRE Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 sommer bryllup-Gifter meg om to mnd og ti dager. Hvorfor::fordi sommeren er helt hærlig -derfor. Bire
Malama Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 Midtsommerbryllup. Hvorfor? Tja, vi ønsket å gifte oss om sommeren både av tradisjonelle og praktiske (tilreisende gjester som må ha ferie, og tilreisende BRUDEPAR også som må ha ferie) grunner. Dessunten er det noe litt romantisk med å stå St. Hans-brud synes jeg
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 Vi gifter oss på sensommeren, nærmere bestemt 30. august. Jeg vil ikke gifte meg i sommerferien, men vil allikevel gifte meg på sommeren, for hverken jeg eller kjære er noe glad i kaldt vær.
rsa Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Vi gifter oss på sensommeren/høsten. Vi orker ikke svette bort i finstasen. I tillegg er det ingen ekle pollenkorn som plager oss da.
Arkana Skrevet 30. mars 2007 #6 Skrevet 30. mars 2007 Sommer, det var i grunnen litt tilfeldig fordi det er selve datoen som er viktig for oss. Vi vil gifte oss på akkurat den dagen vi ble sammen, og det er i juni. Hvis vi skulle sett bort fra det ville jeg helt klart valgt bort vinter og de kaldeste vår- og høstmånedene. Det er ikke koselig å gifte seg i kulda og når det er grått og trist ute synes jeg. Og jeg ville dessuten unngått datoer som "alle" skal gifte seg på. Men, nå er vi så heldige at vi får både i pose og i sekk for bryllupsdatoen er både om sommeren og på en dag vi får helt for oss selv.
Lillebrud Skrevet 30. mars 2007 #7 Skrevet 30. mars 2007 vi har sommerbryllup! og det passer meg best da jeg håper på finvær, og da det er lettere for folk som er tilreisende å legge ferien til denne datoen. Et alternativ ville vært sensommer/tidlig høst, for da og er det nydelig ute..
Mrs B Skrevet 30. mars 2007 #8 Skrevet 30. mars 2007 Vi gifter oss på sommeren! Grunnen til det er at man er nesten (?) garantert bra vær! Det blir i allefall ikke full høst-storm eller sørpe eller no.. Kunne gogt tenkt meg å gifte meg på vinteren, men her jeg bor er vi ikke garantert snø, og da hadde det bare blitt trist syns jeg. Er godt fornøyd med sommer bryllup, håper på bra vær og et vellykket selskap!
Gjest nimbus Skrevet 30. mars 2007 #9 Skrevet 30. mars 2007 Vårbryllup, på grunn av datoen. Men det blir i realiteten ett sommerbryllup, da vi reiser til varmere strøk... Kunne tenkt meg vinterbryllup, men da måtte vi hatt det et sted det var garantert snø. Tenk så trist å gifte seg i sludd og slaps...
Gjest lillelou Skrevet 30. mars 2007 #10 Skrevet 30. mars 2007 Midtsommerbryllup (eller ihvertfall dagen før). At det ble sånn er egentlig tilfeldig, både høstbryllup og vinterbryllup har vært seriøst vurdert tidligere.
Vårbrud07 Skrevet 30. mars 2007 #11 Skrevet 30. mars 2007 Blir vår bryllup på oss, det var den årstiden vi begge ville ha dessuten passet det best å reise bort på denne tiden, så da var valget egentlig gjort.
Amadea Skrevet 30. mars 2007 #12 Skrevet 30. mars 2007 Sommer. Det var viktig for oss å ha det i skolens sommerferie fordi det kommer mange langtveisfarende. Dessuten er det större sjangs for fint vaer på sommeren.
Sagitarius 78 Skrevet 30. mars 2007 #13 Skrevet 30. mars 2007 Sommer. Mest fordi vi skal ha det i en kirke som ikke varmes opp (museumskirke-gammel pga brannfare og museumspreg varmes det ikke opp), og da må det være på sommeren. Hadde vært innmari fint om vinteren. Da ville jeg hatt det enten rundt juletider fordi det er så mange fine sanger i adventstida, eller nyttårsaften. "Gratis" fyrverkeri-og likevel en kveld det er fest på. Vår- fordi det er en yrende årstid, og ganske ofte fint vær. Og ikke for varmt. Høst- fordi det er så fine farger. Høst og vår er også gunstig tider å reise på. Men vi ender altså opp med sommer, og det er vel den årstiden jeg liker aller best også. Vil veldig gjerne ha varmt og fint sommervær. Men ikke altfor varmt da... Var i et bryllup hvor vi holdt på å renne bort-uvanlig varmt- men heller det enn blåst og regn og ti grader!
~Minni~ Skrevet 30. mars 2007 #14 Skrevet 30. mars 2007 Sommeren pga av været (selv om det ofte er så som så i Norge) og muligheten til å ta fine utebilder. Synes det er litt finere med grønne trær enn nakne grener
MayaM Skrevet 31. mars 2007 #16 Skrevet 31. mars 2007 Sommeren på oss. Vi begge ønsker å ha det litt varmt (er lov å håpe ). Og jeg har noen i familien som må reise et stykke, lettere på sommeren da. Og om vi får til, så blir det sydentur like etterpå.
Branna Skrevet 31. mars 2007 #17 Skrevet 31. mars 2007 Vi skal ha høstbryllup. Det har alltid vært en av mine favorittårstider (det vil si, september og begynnelsen av oktober, ikke november). Jeg er så glad i alle de fine høstfargene, og vi skal også ha dette som tema i bryllupet. Skal lage skikkelig fine invitasjoner med høstblader på, har kjøpt materialer i dag... Blir moro. Hvis ikke ville jeg nok ha valgt mai, for da er det sånn helt passe temperatur (som regel, noen mai'er er skikkelig kalde og fæle, som i fjor). Liker mai og september best, jeg, for jeg tåler ikke varme så godt og kunne aldri tenke meg å stå og svette i en tung brudekjole på den store dagen.
MellonCollie Skrevet 31. mars 2007 #18 Skrevet 31. mars 2007 Sommerbryllup her hos oss også. Dette pga mulighet til å ta bilder ute, og ikke minst mulig til å være ute under festen. I tillegg passer det best hvis det blir det lokalet vi tenker på.. Vurderte vinterbryllup veldig sterkt, muligheten til å ha masse fakler og levende lys. Men er litt mer risikofylt i forhold til været. Er ikke så koselig med slaps og søle..
Knøttet Skrevet 1. april 2007 #19 Skrevet 1. april 2007 sommer, slutten av juni. Fordi når vi gifter oss har vi vært forlovet i akkurat ett år og tre dager, og vi ville ikke være forlovet i mange år før vi giftet oss. Og fordi sommeren er en fiin tid med forhåpentligvis varmt vær, god stemning, lyst langt utover kvelden/natta, fordi jeg ikke vil fryse (er frysete av meg!) i brudekjolen påd en store dagen, og fordi vinterbryllup ikke er noe for meg.
Gjest Lund Skrevet 1. april 2007 #20 Skrevet 1. april 2007 (endret) Vi skal ha høstbryllup. Det har alltid vært en av mine favorittårstider Vi skal ha 30 aug,gleder oss Endret 1. april 2007 av Lund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå