Gå til innhold

Ønskeliste på christianiaglasmagasin.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg prøvd å registrere ny liste hos Christiania Glasmagasin (på nett) mange ganger, men hver gang kommer det opp en feilmelding når jeg trykker på "lagre"... Utrolig irriterende! Er det jeg som gjør noe feil, eller blir det sånn til dere andre også?

Må vel tusle til butikken og hente meg skjema i morgen da. Ser for meg at det er mye mer "arbeid"... Internett som skal være så lettvint har visst sviktet meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns det er greit å gå rundt med butikkdamen og si det det det det vil jeg ha, 12 stk, 6 stk osv. skriver hun det ned og legger det inn for meg. finner så mye mer enn det jeg trodde jeg ville ha, og lang ønskeliste er alltid bra :-)

Skrevet

Ønskeliste på CG syntes jeg var helt håpløst uansett. Svært lite av utvalget fantes på "listene" man fikk velge fra, så da måtte man legge det til selv. Jeg sendte dem en mail og spurte om dette stemte, og det gjorde det, men "dersom du ikke finner prisen og varenummeret kan du sende oss en mail og spørre om dette". Og da var det jo like greit å bare gå på butikken og få dem til å gjøre det, for jeg måtte jo på butikken for å få tak i pris og varenummer uansett....

(jeg endte opp med tilbords da, for når alt kom til alt valgte vi et servise de ikke hadde på vår lokale CG i alle fall. Ikke at DET var så mye enklere likevel, vi måtte jo på butikken for å få lagt til mesteparten likevel...)

Disse internettløsningene til butikkene har en lang vei å gå før de kan ersatte en tur i butikken, dessverre.

Skrevet

Å legge til ønsker på CG på nett er jo helt håpløst, og det var heller ingen forståelse for dette synspunktet da jeg var innom butikken (måtte jo klage litt...)

Det som jeg syns er merkelig er at på CG kan man selv lage bryllupsliste med både brud og brudgoms navn på, men på Tilbords kan man kun legge en liste som tilhører en person. Altså ikke mulig å legge til en liste som gjør at man kan søke opp hver enkelt uavhengig av hverandre. Da jeg spurte om hvorfor på Tilbordsbutikken fikk jeg beskjed om at pga personvernet var dette ikke mulig.

Hvorfor kan man gjøre det på CG men ikke på Tilbords? Hvem har egentlig misforstått her?

Skrevet

Jeg har også spurt på tilbors om dette, og ikke fått personvern som svar (på butikken kan man jo lage en liste knyttet til begge navn)

Den dama jeg har snakka med på tilbords sier bare at "nei, når du gjør det på nett, så må du ordne det selv" og himler med øynene, og er SUR på meg for at jeg har brukt nettløsning, hun klarer ikke finne lista (men jeg finner den på hennes system på første forsøk hver gang, når hun har strevd lenge nok...) Det er ikke MULIG å ordne det selv, derfor spurte jeg henne første gangen om hun kunne gjøre det... Hun bare ser surt på meg og sier at det er det jeg som må gjøre, hun kan ikke det når jeg har gjort detp å NETT må vite...

Den dama mamma snakka med på en annen butikk var meget imøtekommene, og ville fikse det med navnet, men det gikk dessverre ikke. Hun fant lista greit, og ville gjerne legge inn brudgommen, men det gikk ikke.

Så nå har jeg endret mitt fornavn til å være "brud & brudgom" og mitt etternavn til å være begge våre etternavn. Det er ikke en fullgod løsning. Man finner den fortsatt ved å søke på mitt navn, men ikke ved å søke på hans. Alternativet er å slette den og la butikken opprette en ny, men da har jeg ikke mulighet til å linke til den fra nettsiden vår, og det hadde jeg lyst til.

Nei, nettlistene er ikke gode. Dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...