Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Hvor finner jeg det glatteste glidemiddlet for mastrubering (utenom det man lager selv da) Nettbutikk og merke. Her er det bare og komme med anbefalinger
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Anbefaler KY (den med orange kork) med varmende effekt. Kan enkelt kjøpes på vanlig apotek og funker til "alt" det du måtte ønske
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Spytt går aldeles utmerket. Tar alltid spytt på fingertuppene når jeg begynner. Men hvis jeg er kåt og våt på forhåndså holder det lenge med den våtheten jeg har da.
Gjest Reven Skrevet 28. mars 2007 #5 Skrevet 28. mars 2007 Ta en tur på apoteket. De har både KY og RFSU glid i hyllene. Du kan forsyne deg sjøl i de fleste apotek, og får varene i ugjennomsiktig pose. Dessuten synes ingen som er i seksuelt aktiv alder at det er det spor rart at folk kjøper glidemiddel. De vet alt for godt hvor lite god sexen blir med for lite smøring.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Spytt går aldeles utmerket. Tar alltid spytt på fingertuppene når jeg begynner. Men hvis jeg er kåt og våt på forhåndså holder det lenge med den våtheten jeg har da. ← Vet at spytt fungere,det varer bare ikke så lenge som kanskje ett godt glatt middel gjør Noen flere forslag??? Har prøvd rfsu sitt glid, synes det er mest bare kliss. Hadde håpet og finne noe som er tilnærmet lik det naturlige
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå