molly83 Skrevet 28. mars 2007 #1 Skrevet 28. mars 2007 Og hvor mye ville dere gitt for det? Er forresten steamdusj dyr i drift? (strømutgifter?) http://www.finn.no/finn/realestate/object?...64&pos=5&tot=22
Lucky? Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Fint hus det Er nok absolutt verdt 1,8! Vet ikke hvordan boligprisene er der, men her jeg bor er dette mye hus for pengene i allefall Steamdusj er jo litt dyrere å bruke enn vanlig dusj da, men man bruker vel ikke hele pakka som er inni der hver dag Ser det er solgt da, er det du som har kjøpt det?
Kykkelikokos Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 (endret) Vet ikke om jeg ville ha gitt MER enn 1,8 for det siden det ligger såpass langt ute på "bygda". Det hadde veldig hyttepreg over seg da, så det er ikke akkurat noe jeg kunne tenkt meg - men det er absolutt et fint hus. Endret 29. mars 2007 av darkness|
Seigdama Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Huset i seg selv er fint, men personlig ville jeg fått vekk all "furua". Men det er jo ikke noe problem å få til.
Gjest Tweek Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Jeg syntes å det var fint, men veldig mye mer furu enn jeg syntes er ok, men det er jo bare å male o.l
Marililja Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Huset var jo i utgangspunktet ganske fint, utvendig i alle fall. Men personlig kunne jeg aldri kjøpt et hus med panel på veggene. Det er skikkelig "ufresht" i mine øyne, og minner om en dårlig og sliten hytte. (Selv om man maler veggene er ikke panel pent!) Men det med panel er jo en smakssak da... Det er jo mye hus da, her jeg bor måtte man nok plusset på mellom 1,5 - 2 millioner for et sånt hus!
molly83 Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2007 Tips til hvordan å få vekk all furua? F.eks kan man male kjøkkeninnredningen? Hva slags farge evt? Hva med stua? Badet?
Gjest Catwoman Skrevet 29. mars 2007 #8 Skrevet 29. mars 2007 Det er ikke et hus jeg ville kjøpt. Fordi det ligger ganske øde til (?) Virker ihvertfall slik utifra kartet og opplysningene som står. Og fordi jeg absolutt ikke liker stilen - måtte pusset opp hele huset omtrent. Men huset ser jo fint ut sånn ellers, og like du stilen som er der med alt treverket, så er det sikkert bare å flytte rett inn, ser ikke ut som det er så mye som må gjøres i fohold til slitasje og sånne ting ihvertfall.
Lillemor Gull Skrevet 30. mars 2007 #9 Skrevet 30. mars 2007 Helt umulig å si, for jeg aner ikke prisnivået der huset ligger. Jeg ville selvfølgelig ikke kjøpt huset fordi jeg ønsker å bo i den kanten av landet hvor jeg bor. (Om det derimot ble lagt ut et hus i den priskategorien her i nærheten hadde jeg definitivt prøvd å slå til, men det kommer selvfølgelig aldri til å skje) Ellers synes jeg det var et greit hus. All panel hadde jeg selvsagt måtte male hvis jeg skulle bo der, men jeg synes at hvitmalt panel er fint.
Laban75 Skrevet 30. mars 2007 #10 Skrevet 30. mars 2007 Ser ut som man får et fint hus for den prisen. Det ser ut til å være luftig og fint inne, og badet så i grunnen ganske fint ut. Jeg ville nok ha malt - men som de andre her sier - det er jo en smakssak. I tillegg ville jeg nok ha måttet bytte innredning på bad og kjøkken - for jeg er ikke så glad i den stilen. Hvis det er du som har kjøpt: GRATTIS!
aline Skrevet 30. mars 2007 #11 Skrevet 30. mars 2007 flott hus dersom all panelet hadde blitt malt, syntes panelet i stua i forhold til gulvet i stua var helt grusomt!!! overhode ikke pent med de to tonene av tre sammen. beliggenheten hadde gjort at det var uaktuellt for meg, men det er jo også smak og behag.
Marililja Skrevet 30. mars 2007 #12 Skrevet 30. mars 2007 Både innredning på kjøkken og bad kan males, Molly83! Ville nok valgt en lys farge, da kan det nok bli ganske greit! Er det du som har kjøpt?
Gjest Fruktfat Skrevet 30. mars 2007 #13 Skrevet 30. mars 2007 jeg synes som mange andre her; fint hus, men bort med innredning på kjøkken og bad, og male resten. du kommer vel fra rundt der, så beliggenheten er jo helt ok, jeg hadde ihvertfall ikke hatt problemer med å bo der (jeg bor ikke i det området, men nærmere oslo og faktisk enda mer øde og bygd...) og prisen er ikke avskrekkende, må regne med 1,8 for et sånt hus.
Gjest *Magica* Skrevet 30. mars 2007 #14 Skrevet 30. mars 2007 Helt greit hus, du kan få det fint her med å male og pusse litt. Synes beliggenheten var fin, veldig lyst og åpent. Det er ikke et hus jeg ville kjøpt. Fordi det ligger ganske øde til (?) ← Jeg ville ikke hatt dette huset fordi jeg synes det ligger for "folksomt" for meg...
Titta Skrevet 30. mars 2007 #15 Skrevet 30. mars 2007 Planløsningen synes jeg virker veldig grei, og det er jo egentlig det viktigste. Men det var altfor mye panel for min del. Jeg liker ikke malt panel heller, så det hadde blitt en kjempejobb - hele huset måtte jo ha blitt mer eller mindre totalrenovert. Men det ser jo ut til å være i grei stand, så om jeg hadde likt furustilen så hadde det vært helt topp. Prisen aner jeg ingenting om. Her jeg bor hadde det vel gått for det dobbelte, så sånn sett rimelig. Men jeg vet jo ikke noe om prisnivået på Jaren.
Gjest Frysepulver Skrevet 30. mars 2007 #16 Skrevet 30. mars 2007 Tips til hvordan å få vekk all furua? F.eks kan man male kjøkkeninnredningen? Hva slags farge evt? Hva med stua? Badet? ← Ja, da maler man. Fargen kan man velge selv. Selv ville jeg ikke kjøpt det, altfor 70-80-talls etter min smak utvendig, altfor mye å male innvendig for at det skal bli levelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå