Gå til innhold

Bryllupsreise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi vil veldig gjerne til Egypt, men, har fått så mange advarsler mot det nå.

Folk vil ikke anbefale oss å dra dit, og sier at folkene der og landet er skittent.

Noen som har noen innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir Afrika på oss.

Safari + en uke sol&bad på Zanzibar.

:hoppe:

Skrevet
Vi skal 19 dager til Seychellene  :hoppe:

Flybilletten er en gave fra foreldrene mine, men overnatting og opphold betaler vi selv..

Å,. som jeg gleder meg!! Strand, vann, gode bøker og kjæresten min - en fantastisk kombinasjon..

Til seychellene er min drøm.... Hvilket selskap drar dere med, og hvor? Har du en link kanskje? Og hva regner dere med å måtte betale?

Ååå, der så det fint ut! Har kikka litt på paradisreisers side. Mye fint der (og jeg kjenner ei som jobber der ;) )

Hvor lenge skal dere være borte, og hva regner dere med at hele turen koster?

Skrevet
Blir Afrika på oss.

Safari + en uke sol&bad på Zanzibar.

:hoppe:

Når reiser dere? Vi reiser på en liknende tur i månedskiftet juni/juli. Gleder oss noe vanvittig.

Skrevet

Vi drar mest sannsynlig på 18 dagers bryllupsreise. Mannen har foreslått 3 dagers storby, så 5 dagers safari i Kenya og så 10 dager på Mauritius :) Jeg sier ikke nei-takk til det gitt :ler:

Skrevet

BryllupsreiseDette huset har vi leid for en uke, med leiebil, i Toscana dalen i Italia!

Gleder meg!!

Gjest Ballerina
Skrevet

Jeg tror vi skal til Hellas eller Korsika.. men det er ikke bestemt ennå!! ...men det er steder vi begge vil reise til iallfall :)

Skrevet
Når reiser dere? Vi reiser på en liknende tur i månedskiftet juni/juli. Gleder oss noe vanvittig.

Hei!

Vi reiser ikke før i år 2009, men reisemålet har vært bestemt siden vi begynte å snakke om bryllup. Har alltid drømt om Afrika, og gleder meg som en liten unge! Jeg tar gjerne i mot et reisebrev fra turen deres!

;)

Skrevet

Til seychellene er min drøm.... Hvilket selskap drar dere med, og hvor? Har du en link kanskje? Og hva regner dere med å måtte betale?

Ååå, der så det fint ut! Har kikka litt på paradisreisers side. Mye fint der (og jeg kjenner ei som jobber der ;) )

Ja, vi gleder oss helt vilt!! Tror nok det blir en ordentlig drømmeferie :hjerter_rundt:

Etter litt fram og tilbake bestemte vi oss for å bestille oppholdet gjennom Paradisreiser. Kanskje ikke det rimeligste alternativet, men de har virkelig peiling på Seychellene og jeg føler meg sikker på at de har ordnet noe bra for oss!

Kostnader ja.. Det er ikke billig å dra til Seychellene. Bare oppholdet koster oss 37 000 kr (da er ikke flybilletten inkludert), men bryllupsreise er jo forhåpentligvis en "once in a lifetime experience" :)

Skrevet

Får se hva vi har råd til når vi er ferdige med planleggingen av selve brylluppet, det er viktigst, vi venter heller litt med bryllupsreisen, så vi har råd til det vi vil.

vi drømmer om å bare ta et år fri, få oss deltids jobber og bo litt forsjellige steder, men det blir vel noe mer tradisjonellt.. he he :ler:

Skrevet
Får se hva vi har råd til når vi er ferdige med planleggingen av selve brylluppet,

Er det ikke foreldrene deres som betaler bryllupet da? Da er det vel masse penger igjen til å reise etterpå? Hvis ikke de skal betale det også da? :eeeh:

Skrevet
Jeg tror vi skal til Hellas eller Korsika.. men det er ikke bestemt ennå!! ...men det er steder vi begge vil reise til iallfall :)

Vi skal til kreta,Agia Marina :)

Gjest Revenka
Skrevet

Vi skal to uker til Lefkas, Hellas. Så skal vi 4 dager til Roma i september.

Skrevet

Vi reiser 2 dager etter bryllupet til Miami, cruise og til disney!

Skrevet

Emilie_82: hei hei, vi skal være der i 12 dager, og bo i bungalow =) hele turen m/ fly, opphold, båtreise, lokalfly osv kommer på 13.500 per pers =)

Skrevet

Jeg tror vi skal til Portofino på den Italienske Riviera og at vi drar mandagen etter bryllupet. Blir nok ikke mere enn 5 dager, men det er helt fint.

Piglet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...