Gjest lillelou Skrevet 30. mars 2007 #21 Skrevet 30. mars 2007 Vi har ikke planlagt noe spesielt, men hvis vi får en del penger i gave hiver vi oss nok på en tur til høsten, til Paris eller Roma eller lignende.
Gjest Lund Skrevet 1. april 2007 #22 Skrevet 1. april 2007 Vi har ikke planlagt noe spesielt, men hvis vi får en del penger i gave hiver vi oss nok på en tur til høsten, til Paris eller Roma eller lignende. ← Prøv budapest! flott sted
Gummi Tarzan Skrevet 2. april 2007 #23 Skrevet 2. april 2007 Vi skal 19 dager til Seychellene Flybilletten er en gave fra foreldrene mine, men overnatting og opphold betaler vi selv.. Å,. som jeg gleder meg!! Strand, vann, gode bøker og kjæresten min - en fantastisk kombinasjon..
Gjest lillelou Skrevet 2. april 2007 #24 Skrevet 2. april 2007 Prøv budapest! flott sted ← Tusen takk for tipset, men samboeren min var der for noen få år siden,og er gira på å prøve et nytt sted.
Maja_83 Skrevet 2. april 2007 #25 Skrevet 2. april 2007 Tenker mye på Thailand, men har ikke bestilt noe enda. Vil være borte i 14 dager; 2 dager i Bangkok, så seks dager en eller annen nydelig plass, og seks dager en annen plass, slik at det ikke blir ensformig... ← Om det blir Thailand så vet jeg om et romantisk paradis på Koh Lanta. Resorten heter Chaw-Ka-Cher http://chaw-ka-cher-tropicana-lanta-resort.th66.com/ Vi var der før jul, helt fantastisk og super service. Bungalowene har utendørs bad (badet er omringet av en 2 1/2 m høy mur så ingen kan sniktitte), ble helt bergtatt av dette stedet. Ikke var det dyrt heller. Ca. 150kr natta pr pers.
Maja_83 Skrevet 2. april 2007 #26 Skrevet 2. april 2007 Vi har forresten ikke bestemt bryllupsreisen ennå. Vi har reist så mye sammen hittil, så en ting vi er enige om er at det må være en kombinasjon av sol og bad og aktiviteter og liv på kvelden.
Gjest Lund Skrevet 2. april 2007 #27 Skrevet 2. april 2007 Tusen takk for tipset, men samboeren min var der for noen få år siden,og er gira på å prøve et nytt sted. ← Billig drikke dær og mye å oppleve.Men skaff dere en reisebok om budapest.Å dra opp på slottsborgen! Utrolig utsikt over byen.Besøk også Hotell Gellerts bad,nyt det!Helt fantasisk.....
Gjest Lund Skrevet 2. april 2007 #28 Skrevet 2. april 2007 Billig drikke dær og mye å oppleve.Men skaff dere en reisebok om budapest.Å dra opp på slottsborgen! Utrolig utsikt over byen.Besøk også Hotell Gellerts bad,nyt det!Helt fantasisk..... ← Besøk Markedshallen, og den store Synagoen(europas største) Besøke også Våcigaten,budapest mest elegante handle omeråde. Se også kjedebroen,symbol over budapest!
Malama Skrevet 2. april 2007 #29 Skrevet 2. april 2007 Vi har akkurat bestemt oss for Malta. Det blir to uker, avreise fra Oslo torsdagen etter bryllupet, og jeg tenker at der skal vi få slappe av, kose oss, sole oss, og se på steder vi aldri før har sett, og nyte hvetebrødsdagene.
Branna Skrevet 2. april 2007 #30 Skrevet 2. april 2007 Vi skal til Irland, nærmere bestemt Dublin! Jeg har alltid vært veldig glad i Irland, og har vært der 2 ganger fra før, så mange vil kanskje synes det er dumt... Men det er ingen steder jeg heller vil dra ved en så spesiell anledning. Forloveden min har aldri vært der, og har veldig lyst til å se det, så hvorfor ikke? Dessuten er jeg ikke noe glad i tropiske/varme temperaturer. Så det passer perfekt for meg.
mowgli Skrevet 3. april 2007 #33 Skrevet 3. april 2007 Vi drar til Ayr i Skotland 2 dager etter bryllupet. Håper å kunne reise på "skikkelig" bryllupsreise til USA i september. Men det kommer ann på lommeboka etter vi har giftet oss... Hvis vi får til USA har vi lyst til å leie bil for så kjøre fra San Fransisco til Los Angeles, og så kanskje en liten svipp innom New York med fly før vi drar hjem igjen... det er jo lov å drømme litt
^me^ Skrevet 14. april 2007 #35 Skrevet 14. april 2007 vi skal til usa i 3 uker! vi skal reise fra kyst til kyst med bil, california-florida gleder oss!
Kykkelikokos Skrevet 15. april 2007 #36 Skrevet 15. april 2007 Om det blir Thailand så vet jeg om et romantisk paradis på Koh Lanta. Resorten heter Chaw-Ka-Cher http://chaw-ka-cher-tropicana-lanta-resort.th66.com/ Vi var der før jul, helt fantastisk og super service. Bungalowene har utendørs bad (badet er omringet av en 2 1/2 m høy mur så ingen kan sniktitte), ble helt bergtatt av dette stedet. Ikke var det dyrt heller. Ca. 150kr natta pr pers. ← Oj! Det så kjempefint ut. Tror du at du kan fortelle litt mer om stedet? Hva kostet reisen? Hvordan bestilte dere hotellet? Var det langt til stranden? Var det langt fra flyplassen? Var det et basseng pr. bungalow? Koster det virkelig ca 150kr natta pr. person?
Mirabella83 Skrevet 15. april 2007 Forfatter #37 Skrevet 15. april 2007 Ser ut som det blir 2 uker på Samos i Hellas! ← Samos er en nydelig øy. Men desverre skrekkelig liten. Jeg var der 1 uke og fikk sett alt minst to ganger... Anbefaler dere å besøke en eller flere naboøyer hvis dere skal være der nede i 14 dager. Men for all del: Samos er den flotteste øya jeg har besøkt i Hellas!
Elle_liten Skrevet 15. april 2007 #39 Skrevet 15. april 2007 (endret) Vi har akkurat bestemt oss for Malta. Det blir to uker, avreise fra Oslo torsdagen etter bryllupet, og jeg tenker at der skal vi få slappe av, kose oss, sole oss, og se på steder vi aldri før har sett, og nyte hvetebrødsdagene. ← Hei, Malama. Hvor på Malta skal dere? Og når? Jeg har vært på Malta. Ble fridd til der! Ble ikke kjempeimponert av øya. Vi hadde heldigvis et veldig bra hotell. Men inntrykket av øya avhenger sikkert av hvilken del man bor på. Men var i Mdina. Der var det flott. Nydelig lys mellom bygningene i de trange gatene. Ble noen fine bilder derfra. Anbefales! Vi fikk ikke tid til å dra ut til Comino, men det ble vi anbefalt. Valetta var ganske spesiell, med sine gamle bygninger. Da vi var der var det veeeldig varmt, rundt 40 grader (slutten av juni). Anbefaler dere å ta med lette klær og ta med vannflaska hvor enn du går. Å ta bussen der nede var en opplevelse. Man kan følge bussenes utvikling fra den første rullet ut på veiene for første gang, tror jeg. Nå skal jeg ikke skryte på oss noen eksotisk bryllupsreise selv. Vi tar turen til Grand Canaria. Har ikke råd til noe fancy, og vil bare slappe av og nyte hverandre. Endret 15. april 2007 av Elle_liten
IslandWind Skrevet 15. april 2007 #40 Skrevet 15. april 2007 Her skal vi den 080707 http://www.paradisreiser.no/catalog.cfm?nS...talogueNo=10909
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå